Gå til innhold

Nå er jeg livredd for dattera mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun hoster så at hun mister pusten og hyl skriker når hun får igjen pusten har vært hos leger nå på 2 dag for og finne ut hva som feiler henne. Hun har ikke feber eller noe. hvis hun fikk høy feber så måtte jeg ringe etter sykebil men hvorfor kan ikke legene finne ut hva det kommer av. Ikke fpår jeg sove noe om nettene dda jeg og sambo sitter og redde for at vi ikke vil klare og reagere hvis hun mister pusten igjen. Er ikke noe gøy dette får håpe hun ikke får feber og at hun blir frisk igjen sanrt. Og oppi dette så er jeg dagmamma så jeg er så slitten har bare lyst til og sove hele tiden men kan ikke pga jeg redd for dattern vår,kan jo si i fra til foreldrene til han jeg er dagmamma for at jeg ikke orker og ha han nå som Tiril er syk. Har sagt i fra til dem at Tiril er syk og at vi ikke vet hva det er,men det er bare 5 dager igjen og passe han så jeg klarer vel det. Er det noen her som har vært borti noe likt av dette? Dagens sytte innlegg fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke vært borti det hos barn, men mannen min hostet så han holdt på å besvime for straks to år tilbake..

fikk beskjed av legen at han hadde et slags virus som satt i kroppen lenge..

uten medisiner kunne det sitte i i minst et halvt år, med medisiner kunne de forkorte det litt...

Skrevet

fikk bare hoste saft av han så jeg håper det hjelper orker ikke og sitte våken flere netter lenger er helt utslitt

Skrevet

har ikke vært borti det,men haddejeg vært i din situasjon ville jeg ikke gitt meg før jeg hadde fått barnet inn på sykehus..jeg vil jo si det høres rimelig alvorlig ut siden du har fått beskjed om å ringe sykebil om hun får feber..ville vært mye bedre om hun kunne vært på sykehuset til e fant ut av hva det var,og jenta ble bedre..

Skrevet

jeg kommer ikke til og gi meg før de har funnet ut hav det er som feiler henne. skal på legevakta igjen i kveld så jeg får se da hva som skjer

Skrevet

kan det være kikhoste? Du får google kikhoste og lese litt...se om det stemmer. Hvis det er kikhoste kan det vare i mnd....:(

Skrevet

Dra pá legevakta med henne - der er de PLIKTIG til á hjelpe. Og mener de det er forsvarlig á sende henne hjem, sá krev det skriftlig fra vakthavende lege - da skal jeg love deg at hun blir lagt inn til observasjon.

Broren min mátte dra med sin lille gutt en gang (for noe helt annet), og de ga beskjed om at det ikke var noe farlig og at han kunne ta gutten med seg hjem igjen. Han sa at han ikke rikket seg fór han fikk det skriftlig fra legen. Gutten ble lagt inn til observasjon i et dógn.

Stá pá ditt - du skal ikke sitte og vaere redd for jenta di.

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Syns det høres ut som kikhoste som jeg har nå jeg...

Skrevet

Har du ikke fastlege??

Føler ofte at de på legevakten skysser oss dørene ihvertfall hvis det er kø!!

Men hvis du ikke får komme til fastlegen, så ta kontakt med legevakten nå, da er det kanskje mindre kø og kanskje de tar seg bedre tid!!!

Har de tatt crp av henne, min midterste har hatt 4 skjulte lungebetennelser, hører ingenting når de lytter på han, men han har høy crp. Naboens nevø hadde også skjult lungebetennelse, han hadde ikke feber engang!!

Skrevet

For min del høres det ut som om det kanskje er kikhoste. Broren min på snart 16 år hadde dette nylig, det starta i begynnelsen av mai, og han er ennå ikke helt 100 prosent frisk. Det begynte ofte på kvelden og han hosta til han kasta opp ofte. Og han heiv skikkelig etter pusten akkurat slik som små gjr når de har falsk krupp. Men problemet hans var og at de kke fant ut av hva det var før etter 4 uker først da fikk han antobiotka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...