Gå til innhold

Trenger hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en sen abort i nov i fjor, har prøvd siden og bli gravid men har ikke klaffet noe som egentlig har vært bra da jeg har vært veldig langt nede. Nå de siste to mnd har jeg klart fokusere på andre ting også og siden det skjedde har jeg hatt mensen regelmessig hele tiden.

Nå skulle jeg hatt mensen mellom 2 og 6 juli men har enda ikke fått den testet meg 7 juli men var negativ men da leste jeg på pakningen at de som har hatt spontan abort kansje ikke fikk positivt resultat på testen selvom om de var gravide. Gjelder dette meg også med sen abort? våknet med ekstreme mage smerter i går natt akkurat sånne jeg hadde med datteren min tre uker før hun døde, kan jeg være gravid?

ringt sykesøster og får som svar det er jo mulig se an tiden, så teit svar at jeg blir helt lam.

Håper noen kan hjelpe meg , har noen vært gravide uten at det har slått ut på test ???????????????

Håper noen tar seg tid til og svare, dette er ikke mye gøy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor sent aborterte du?

Vet at det er noen som ikke har testet positivt etter en SA før det har gått lang tid.

Skrevet

Nei jeg mistet 20 uker nesten på vei måtte føde og alt så trodde kansje det kunne være feil resultat etter noe sånt også. Får kjøpe en test til eller komme meg til legen. Bare lurte på om noen som hadde mistet sent viste om det var mulig og teste negativt og likevel være gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...