Amazone Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Ser her inne at det nevnes babypakke fra apotekene (det er vel den med pampers???) og en babypakke man får på lindex (med libero???). Jeg har funnet den fra pampers, men finner ikke ut noe om den fra lindex... Er det to ulike, eller bare jeg som er totalforvirra? Hvor får man registrert seg for lindexpakken?
~Simelisa & Marina~ Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Heisann.. Lindexpakken blir registrert om du melder deg inn i Liberoklubben og da får du tilsendt ett kort som gir deg den pakken om du går til nærmeste Lindexbutikk, som også står skrevet på det kortet du får tildsendt i posten... Håper du ble litt klokere nå...
Annie Bailey Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Det finnes en som blant annet er med pampersbleier som du henter på apoteket. http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp?id=eOf6j0m0EZMeeex&PARTNER=PAMPERS Og så har Libero to stk som du henter på Lindex. Du får en rundt termin og en ved 6 mnd alder hvis jeg har forstått det rett. http://www.libero.no
Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Melder du deg inni i libero-klubben på nett, www.libero.no, får du et gavebevis i posten en stund før termin. Så kan du hente pakken i nærmeste lindex-butikk. Regner med at den inneholder noe likt som apotekets babypakke, bortsett fra at bleiene er fra libero.
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Innholdet i min Liberopakke var prøver på Liberobleier, vaskeservietter, en Lamaze rangle/leke, en pakke Tena bind og prøve på brystinnlegg, en liten flaske babyolje og litt forskjellig reklamemateriell etc. Akkurat som med apotekets pakker varierer innholdet noe tror jeg, og de var inndelt i fargekoder. Spurte om det med fargekodene, og det var pga størrelsen på bleiene (ikke alle melder seg inn før fødsel).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå