Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Samboeren min er i lete etter jobb nå. han fant en stilling som han synes var grei (er akkurat ferdig utdannet) den lå nærme, og var en god jobb, så han søkte. dagen etter at han søkte ringte dem. de ville ha referansene hans. det fikk de, og bare noen timer senere ble han ringt tilbake for intervju. Han dro på intervju på tirsdag, og dresset seg opp og så virkelig flott ut ;-) intervjuet gikk visst knallbra sa han. De hadde sakt at det ikke kom til å bli noe problem å ta noen avgjørelse, og at det sto imellom han og en til. De søkte folk som kunne starte øyeblikkelig grunnet langtids sykemelding, og sambo har jo jobb nå, men tilbøy seg å jobbe ihvertfall 60% (og jobbe dobbelt på den andre jobben, altså MYYYYE jobb, men må man så må man) og det syntes de var veldig positivt. Han skulle få svar samme dagen, og de ringte noen timer ut på ettermiddagen. der diskuterte de lønn, og de ble enige om en sum i timen som sambo ble dødsfornøyd med (langt over forventningene) og beskjed om at de skulle ringe han iløpet av dagen. men de har enda ikke tatt kontakt.... hvis d er 2 stykk igjen, så ringer de ihvertfall de to stykkene for å bekrefte/avslå søknaden deres! er kjempetrist på sambos vegne :-( høres ikke dette litt feigt ut?
2søtesmåh Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Kanskje han bør ringe for å vise VIRKELIG interesse???? Noen bedrifter gjør slike ting bevisst for nettopp å skille klinten fra hveten. Be ham ringe du ) Lykke til
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Ja det hørtes ikke helt greitt ut nei... Kjenner han noen andre som jobber der, kanskje han kan forhøre seg litt rundt, om han andre kandidaten har fått jobben/ avslag? Han kan jo óg ringe og si at han må ha et svar, grunnet oppsigelsestid i den andre jobben evt.? Håper det ordner seg!
HulaHula Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Enn så lite han har lyst, få han te å ringe dæm )
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Jeg vill bedt ham ringe jeg. for sånn som hun over sier, så er mange bedrifter ute etter å få folk til å kontakte dem selv, slik at de veit hvem som virkelig er int. =) Lykke til og håper han får den da=)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2007 jepp han skal ringe i dag. Synes de har tenkt litt lenge på saken. det som fikk meg til å stusse er at de trengte folk I GÅR! og tror ikke de har tid til å vente.... som det sto i annonsen, skrevet i uke 29, vi trenger folk fra uke 28 helst.... om dere skjønner ;-) så tror ikke de har tid til å vente på "interesse"' men han skal ringe i dag uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå