Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 finnes dette eller. Noen som har et nummer eller noe sånt?... Når er det best å gå til 3d ul? Var på ordinær i går, og det var helt fantastisk... klemzer fra
*RutIetutt* Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Aktiv Helse Bergen - Majorstuaklinikken.....har ikke nr nå, men du finner det vel på Gule sider. Vi var der i uke 29+2 - anbefales! Men jeg ville kanskje gått litt tidligere enn det - de anbefeler vel mellom uke 26-32. Hun hadde snudd seg med hodet ned da vi var der, så da er det litt vanskeligere å få gode ansiktsbilder - men vi fikk det til slutt....da hun våknet og tok hendene vekk fra ansiktet:o) Kjempegreie de som jobber der - tok seg god tid. Fikk med en cd-rom med bilder og filmsnutter, så det var absolutt verdt de 1000,- vi betalte:o)
lille ludde kanin Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 de har 3D ultralyd på Haukland i Bergen. Har selv vært der og det kan anbefales:-)
*RutIetutt* Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Men det er jo ikke noe en kan bestemme selv om en får....en venninne av meg fikk dette på den ordinære ul`en, men de aller fleste får "bare" vanlig ul - og er det ikke en medisinsk grunn får en uansett ikke ny ul på Haukeland....
Miss Dynamite Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 aprilmor, er ikke det deg jeg snakket masse med tidligere?!?! som hadde en del problemer med å bli gravid og gikk på masse forskjellige tester osv?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå