Gå til innhold

Planer idag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det rydding, vasking og pakking for alle penga!!!!!!

Har egentlig hatt så god tid til å gjøre det, men jeg tror jeg fungerer best under press. Igår hadde jeg planer om å rydde, men gikk heller på kafè med en venninne!!

Inatt våkna lille snuppa med feber, men hadde akkurat 38 idag morges, fæle foreldre som vi er putta vi i henne en paracet og leverte henne i barnehagen, tror igrunnen det er noen hjørne tenner på gang, er sår i rumpa, sikler, putter hele hånda i munnen osv. Er siste dag før 5 ukers ferie, og jeg er nødt til å få gjort litt her idag.

Prøver å sparke meg i rumpa for å komme igang her!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen planer annet enn å gå til mine foreldre på besøk. De har vært i Oslo hos min søster, som igjen har vært i USA, hvor hun har kjøpt masse klær til barna, så nå er jeg spent på hva de har med seg!

Skrevet

Å så spennende, der har de sikkert sååå mye fint til ungene!!

Gleder meg til å komme ned og se butikker igjen, da blir det shopping gitt!!!!!!!!

Skrevet

Her blir bare en handletur på butikken, skal pante flasker og kaste papir/papp til gjenvinning.

Sendte du virkelig datteren din i barnehagen når hun har høy feber??? Er du klar over at den kommer til å stige utover dagen når den var på 38 på morgenen? Forbered deg på en tlf.samtale fra barnehagen om at du må hente! Bare for at du skulle få vasket og få gjort litt siden det er siste dag før ferien. Den likte jeg heller dårlig!

Skrevet

ja,ja du får nå bare like det dårlig, men det er faktisk ikke alltid feberen stiger utover dagen, det har jeg erfart med mine 3. Jenta er i fin form ellers!!!!!!!!!

Vi skal reise på søndag, og med 2 stykker som jobber fullt 3 barn som roter osv, så trengs det virkelig å gjøres litt i dette huset, har tatt meg fri idag sånn at jeg kan få orden her, og ikke minst pakket ting og tang uten at noen drar det utav koffertene igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg rydda og vaska i går!!!

I dag skal jeg og mannen (vi har ferie) på cafè med et vennepar, også skal det jobbes ute på huset etterpå. Ungene er i barnehagen i dag, også er der ferie på dem også..

Ser ut til å bli sol her i dag også! Så da blir det deilig ute!

Skrevet

Ja, jeg liker det dårlig, og det får du tåle at jeg sier!

Har et barn feber skal den ikke i barnehagen uansett....og at dere skal på ferie er ingen unnskyldning!

Skrevet

Tåler at du sier det, men jeg kjenner mine unger best, og ofte er de litt varme om morgenen (jeg kaller det sove varme), hadde jenta vært slakk hadde det blitt litt annerledes. Regner jo med at de ringer hvis hun blir slakk!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg sov leeenge i dag!!!!!!!!!! Mamma og pappa henta ungene i går og tok de med på camping.. Så jeg tok huset i går så jeg kunne slappe av og kose meg i dag!!! Så her ligger jeg i nattisen og ser på tv=) Godt!!!

Når sambo kommer fra jobb skal vi også ut til campingen.. Blir godt å være ved sjøen et par dager=)

Skrevet

Hørtes deilig ut!!

Jeg har nettopp sølt smoothie utover hele gulvet og siden jeg ikke har noe å gjøre fra før (NOT), så var jo det hyggelig!!!!!! GRRRRRRRRRRRRRR!!!

Er innom her når jeg springer mellom vaskerom og kjøkken. Får ihvertfall litt trim idag!!!!!!!!!!

Kos dere på campingen:-)

Skrevet

jeg la akkurat ungene, selv om eldsten ikke burde sove noe særlig på dagen (umulig og legge han på kvelden). Men han var så trøtt nå stakkars...

ellers skal jeg smårydde, vaske klær osv.

Ble invitert på grillfest i kveld, men fikk ikke barnevakt. Da var mannen min så snill og sa at jeg kunne dra likevel:) Så jeg skal på fest;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...