Gå til innhold

God helg, alle sammen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere har det fint i regnværet!

I dag skinner faktisk sola her på Sørlandet. Vi har vært oppe halv seks, for lille M som jeg er tante til, er en skikkelig morgenfugl. Jeg passet henne i går og i natt mens de andre voksne var på festival. Vi har KOOOOST oss så fælt atte, hun er bare så skjønn!! Well, halv seks er jo litt tidlig da...

I dag reiser vi på hytta og får besøk av venner fra hovedstaden. I morra blir det Dyreparken med småjentene. Det er visstnok meldt regnvær (igjen), men pytt pytt... Kan kose oss desto mer med peis, kakao og rødvin når vi kommer tilbake :)

Håper dere har en fin sommer, alle sammen, til tross for været!!! Jeg har lest littegranne nedover her, men som vanlig ikke rukket å skrive alt jeg vil. Derfor sender jeg herved en solklem til alle kjente og ukjente!! En stor klem til aries69 som jeg møtte til et lite kaffeslabberas på vestlandsturen vår. Kjempekoselig å møte deg og lillesnuppa, synd det ble så liten tid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God helg sjæl på deg:-))

Kos dere på det blide sørland og nå kommer nok solen snart og skinner på dere:-) Her har den faktisk kommet nå:-)

Koselig med kaffeslabberas da!!

Enjoy!

Skrevet

...og god helg til deg. Kos dere med dyr og kakao.

Det er egentlig litt rart med dette været alle snakker om: Dere i Norge "arver" liksom det været vi har hatt her i England etter en dag eller 2. Vi hadde litt sol i går og det er vel den dere har i dag da, for i dag er det grått og yr og det er vel det som kommer nordover til dere og dyreplarken i morgen ;)

Koz og Klem

Skrevet

gooooo hælg te dæ å :o)

her skinner sola.å med den har vi opplevd flere hærlige tordenskrall å floinger.heeeelt hærlig =)

jeg bare digger slikt...(når det ikke er rett over huet på meg...)

skal ingensteder i sommer vi.men jeg prøver å overtale gubben til en sverigetur da.sånn harrytur...(smågodtposen er tom!!!)

men skylder på at ungene vil dit da,heheh

håper dere får en flotters dag =)

klem å en klem til ;o)

Skrevet

Hei igjen! -bedre med et lite treff enn ingenting får vi trøste oss med!

Håpe dokke har hatt en flott dag i dyreparken, såg ikkje inlegget ditt når eg skreiv tidlegare, trudde dokke var komt heim, men kanskje like greit å ta halve landet når en fyst er ute å køyrer, he-he!

God tur vidare iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...