Fabelaktiv Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Hvordan står det til? Er du fremdeles i gang - er du på sykehus Noen som vet? (hvis de skulle finne på å kikke inn her)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Hun er fortsatt hjemme!Fikk mld fra henne nå, og hun har fortsatt vonde rier, men de kommer med store mellomrom så det blir ingen sykehus enda!
Fabelaktiv Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2007 takk - man lurer jo vettu.. vi får sende litt fødestøv da, så hun blir ferdig med vondtene..
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 juhuu...er her jeg ikke noe som skjer enda gitt...
Fabelaktiv Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2007 smøre seg med tålmodighet- og antistrekkmerkekrem da mens man venter på vestli hehe
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 den som venter på noe godt venter ikke forgjeves... er det ikke det heter ? hehe.. ikke tror jeg på disse kjerringrådene om å få satt igang heller.. så jeg gidder liksom ikke begynne med det.... hun kommer når hun vil ut..
Fabelaktiv Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2007 Det er litt min instilling også - jeg trur på sex og aktivitet da.. men jeg sprudler ikke over av sex-hormoner akkurat - men så er det jo sex uker og vel så det til jeg skal kalve da.. hehe gleder meg til du kommer til oslo med bebbis.. da må du si fra altså
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Klart jeg sier ifra vettu da skal vi trille tur sammen ) det blir koooos
Fabelaktiv Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. juli 2007 jaaaaaaa Begynner å kjenne at det nærmer seg nå altså.. har ikke de store tegnene (annet en to ganger) men jeg er MENTALT klar.. Huset er ikke klart - men hva gjør vel det? IKKENO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå