Gå til innhold

Vestliiiii ER DU HER??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan står det til? Er du fremdeles i gang - er du på sykehus

 

Noen som vet? (hvis de skulle finne på å kikke inn her)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er fortsatt hjemme!Fikk mld fra henne nå, og hun har fortsatt vonde rier, men de kommer med store mellomrom så det blir ingen sykehus enda!

Skrevet

takk :) - man lurer jo vettu.. vi får sende litt fødestøv da, så hun blir ferdig med vondtene..

Skrevet

juhuu...er her jeg :) ikke noe som skjer enda gitt...

 

 

Skrevet

smøre seg med tålmodighet- og antistrekkmerkekrem da mens man venter på vestli :) hehe

Skrevet

den som venter på noe godt venter ikke forgjeves... er det ikke det heter ?

hehe..

 

ikke tror jeg på disse kjerringrådene om å få satt igang heller.. så jeg gidder liksom ikke begynne med det.... hun kommer når hun vil ut..

 

Skrevet

Det er litt min instilling også - jeg trur på sex og aktivitet da.. men jeg sprudler ikke over av sex-hormoner akkurat - men så er det jo sex uker og vel så det til jeg skal kalve da.. hehe

 

gleder meg til du kommer til oslo med bebbis.. da må du si fra altså

Skrevet

Klart jeg sier ifra vettu :) da skal vi trille tur sammen :))

det blir koooos :)

Skrevet

jaaaaaaa

 

Begynner å kjenne at det nærmer seg nå altså.. har ikke de store tegnene (annet en to ganger) men jeg er MENTALT klar.. Huset er ikke klart - men hva gjør vel det? IKKENO :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...