Trollmora Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Fredag i dag, siste arbeidsdag før ferien, så da tenkte jeg å ønske dere alle en fin dag, en strålende helg og fortsatt god sommer! Blir mest på hytta i år, men siden goværet kommer NÅ så blir det helt sikkert veldig bra )
Karomamma Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Oh yes, nå kommer finværet Trollmora!! Vi skal på hytta i Lillesand og i Dyreparken, så det så!! Ha en god helg!!
allerhelstNorge Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 God helg og god ferie til deg. Vi har også pakket kofferten og vender nesa mot Norge til onsdag neste uke. Vi tar selvfølgelig også med mye fint vær på veien og lar regnet bli igjen i England;)
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 God helg og riktig god ferie til deg og alle sammen! Jeg reiser ikke bort i sommer, siden min lille krokodile akkurat er 1mnd gammel, men jeg håper på bedre vær jeg også. Nå så jeg at det er varslet regn for i mrg... :/ Dette har vi hørt før. Men kanskje det blir sommer til slutt likevel? Håper og tror!
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 morn trollmora =) vi har finværet vi!!! njanjanjaaaa ;o) men vi skal være hjemme denne sommern å.like greit å sitte her,hvor sola faktisk er,hehe ha en finfin ferie !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå