Gå til innhold

sjekk dette her jenter

hopplaaa har to guttetroll:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg må bare le, for det der er det dummeste jeg har lest. Men hva kan man vel forvente av en frp-politiker?

Skrevet

En del utsagn der var jo tåpelige, men er forsåvidt enig i det jeg tror var poenget hans.

"Jeg vil i stedet ha tilbake husmoren og tryggheten. Det må skje ved å gi husmorrollen status via lønn og pensjonspoeng."

Vil veldig gjerne ha lønn for å ta meg av familien min jeg. Eller hvertfall friheten til å velge.

Skrevet

Herregud!!! Stakkarn må jo være bra stygg når han må reise helt til Asia for å "kjøpe" seg kone. Og hvilke normale mennesker ønsker seg en som nærmest skal slave for deg!? Må bli et jævlig kjedelig ekteskap...

Skrevet

Når man må dømme kvinner så mye som han gjorde i denne artikkelen , hadde jeg ikke takket han for å ha innført lønn og pensjonspoeng. Og ja, det hadde vært kjempe flott om vi kunne fått det tilbudet, men ikke på den måten der.

Han ønsker seg kun en slave som tilfredsstille hans behov. Stakkars mann hvis han ikke får middag kl. 17.00 presis av en kone som har pyntet seg kun for han , eller for å glede han.

Har veldig lyst å høre hva Siv Jensen har å si til sin kollega.

Skrevet

Dette er utdaterte ungkarer som vil ha en erstatning for mamma.

Skrevet

Ungkarer som ingen norske kvinner kunne tenke seg å dele seng med ihvertfall. Syns sånne menn er skikkelig tapere, rett og slett frastøtende! Men som en over her sa, hva kan man vel egentlig forvente av en frp politiker. Idioter hele gjengen!

Skrevet

Trenger ikke være stygg for å ha utenlandsk kone da, det er bare idiotisk å si. Nesten like idiotisk som utsagnet hans om husmoren som pynter seg for sin mann og ikke flørter, slåss og drikke. Hæhæ.

Skrevet

Skulle ønske jeg klarte å ikke bli provosert. Men endel av det han sier er jo ganske vanlige synspunkter, og det er det som er irriterende. Som f.eks. at man gir kvinner skylden for at foreldre ikke er nok med barn, ikke bruker nok tid på matlaging osv.(ikke det at jeg nødvendighvis mener det stemmer at man burde bruke mer tid på det, altså, men mange mener det). Det er jo kvinnen som fortsatt bruker mest tid hjemme, om noen må skjerpe seg så er det MENN!!! Tragisk at dette kommer fra en fraskilt mann som ikke gidder å være sammen med barna sine når de er på BESØK! Og han prater om familieverdier..

Skrevet

Han fisker vel stemmer hos ungkarer som sitter og syntes synd på seg selv ;=)

Skrevet

Nei, det har du rett i, de trenger ikke være stygge for å ha en utenlands kone.

Skrevet

herregud...

da sier jeg at jeg vil finne meg en utenlandsk mann fordi di er mer romantiske,følsomme,varme,kosligere,morsommere,blir med på flere ting, mindre egoistiske + + +

jeezez... (men det om utenlandske menn er fakta)hehehe...

tåplig å si sånt.. signerer det "elias" (med en dato bak) skrev hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...