Gjest Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Har arvet en, men jeg synes det lukter gammel kjeller lukt. Er det noen som har vasket en sånn en i maskinen?
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Du kan vaske trekket i hvertfall. Tror ikke det går an å vaske selve puten, ikke den typen jeg har i hvertfall. Men om du vasker eller kjøper nytt trekk burde det være mulig å lufte selve puten godt... Tror det er noen slags isoporkuler som i sakosekker i min i hvertfall.... Vet ikke om det var noe særlig til svar men...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Hva med å sende den på rens? Koster nok ikke all verden det.
ana baroma Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 jeg vaska trekket og hang innmaten ut til lufting noen dager. Ble så bra atte:) Den hadde ligget i kjellern i 7 år:)
kaur *har født!* Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Det burde da gå ann å vaske på 30 grader på ullvask eller noe. Skulle tro at isoporkulene vil kunne tåle det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå