Gå til innhold

Bitten fra snart gravid. langt innelgg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen tusen takkfor inneget dere” og at jeg er velommem hos dere.

drar¨jnteeøj håper innlegget til mange positive tester denne gange og ønsker alleher ei sikkeig klaff for oss salle"¨¨¨¨

er idag 6 dpo og begynner seg ikke-mens, sikkert på år el var pga puregon og el-sprøt.kM. Venter og venter…........¨¨¨

Limer herfra vanskelge sprsmål her så får en iten idreer om noe alvorlg:

Og først en advarel:hold dere lant unna snargrvid. De diver med store alvolige ulovligjeter der inne og redigeer og slette innlegger,dagbok og restn.

Forstår jo at det er folk fra sg her inne å lese dete, nen har ingengting å skjule, derfor ønsker jeg å få latt kortene på bordet” hold der unna OG VÆR FORSIKTIG MED MODERATORENE SOM MANGE V AV DE E SURE OG SJAUE OG TAR DET UT PÅ ANDE MENNESKER...¨¨¨

klem fra tvillingmamma-03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og psst" Bitten vil gjene ha kotakt med sine venner fra sg, men siden alt er blir lagret som sletet finner ingen epost adressa mi igejen .ta kontakt på [email protected], s skal der selv få lee hele saken fra a-å.

Skrevet

full??.....

Skrevet

Hva er dette for noe ?!?!?! hehe

Skrevet

Var du lenge medlem på siden snart gravid? Og var det du som kalte deg selv for Bitten?

Skrevet

Virker som om hun vil ha kontakt med de fra snart gravid som har flyttet inn her. Skjønner ikke helt meldinga, for den virker jo ganske så rar. Men men... var bare nysgjerrig.

Skrevet

Ja fårstår ikke så mye av den jeg heller=p

Kanskje det kan komme en forklaring?=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...