Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp våken med samme termin som deg.....

med unge som prøver å grave seg ut......men det er iallefall bedre enn rolig.....blir så stressa av det nå på slutten.....siden jeg er på overtid med menstermin og ikke helt stoler på ul termin 19.7......menstermin11.7......som jeg trodde var sikker.....

Skrevet

Hmm.. Jeg har også termin 19 juli. Var våken jeg også, men tenkte ikke på at flere var det.. Lite med søvn om dagen. Er så forkjølet og allergisk også jeg da. Håper du får sove litt på dagen da.

Skrevet

Jeg er våken :)

 

 

 

sorry - klarte ikke dy meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...