Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det blir fredag den 13 på oss...er så dårli imagen , kvalm og rieer...men klarer ikke å ttia på dem...de er så uregelmessig og ikke så veldi vonde,,,,uff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

02 30 en riee...varer 3 min...venter ¨på neste..............

Skrevet

Nå har jeg en igjen etter 10 min...Tror jeg ringer...

Skrevet

ring føden du, og masser av lykkeønskinger fra oss som ikke får sove om natten=)

tenk at du blir mamma i dag!

Skrevet

TAkk,må få gubben opp...hva innom rommet istad,tror ikke han skjønner alvoret...å så må jeg ringe svigermor som skal passe snuppen som sover søtt=)Gruer meg nå...

Skrevet

dette går helt sikkert kjempebra=)

skjønner han ikke alvoret må du bare få han til å skjønne det=)

lykke til !!!

(kjenner jeg blir litt missunnelig her jeg sitter og har mange uker igjen å vente)

Skrevet

Jordmor sa jeg måtte prøve å sove etter jeg ringte,så skulle jeg ringe tilbake visst det ikke gidde seg...sovna jeg...våkna nå..men like dårli form.Noen kynnere...blir gal av disse maserieene,men kjenner at det er noe som skjer....uff trodde virkelig inatt at jeg skulle få se gutten min idag....hva 100% sikker...men det kan jo skje enda..ringte jordmor,ho ville jeg skulle komme på helsestassjonen så ho fikk sjekke om jeg hadde mere åpning....

Skrevet

Kjedelig å gå å ha ondt så lenge da :o(

Får håpe d skjer snart da :o)

Lykke til :o)

Va d sånn sist du sku ha?

Skrevet

Fikk en uke før me vannavgang...så disse rieen er så vanskelig...skulle ønske vannet gikk,da er det liksom bare dra...da vet du at det er igang snart...=)Håper det skjer snart...

Skrevet

Litt kjedelig når fødslan blir så ulik..

Nu blir du jo nesten bare gå å lure..

Krysse fingran for at d skjer snart :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...