Gå til innhold

Press i underlivet! Kan noen hjelpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innimellom, spesielt når jeg er på do og tisser (hvis jeg ikke har vært på do på en stund gjerne), så får jeg nesten litt vondt der fremme.... det verker lissom, eller presser på en ubehagelig måte er vel bedre å si.... Er 7 uker ca siden jeg fødte... og har ikke time for etterkontroll før uti august..lurer på hva det kan være. Er ikke sånn hele tida heller...bare innimellom. Noen som har opplevd noe liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får vondt i skambeinet? jeg hadde det sånn.. har det enda, men ikke så ofte som etter fødselen. :))

Skrevet

Nei kjennes mer ut som det er i skjeden faktisk:p

Skrevet

KAnskje du har fått ern åreknute?

Skrevet

Ikke godt å si...he,he....Tror egentlig ikke det er det heller...:P

Skrevet

knip knip knip.. sikkert "livmorfremfall" som sikkert trekker seg fint opp igjen om du kniiiiper.. :)

Skrevet

Hørtes ut som noe fælt...he,he.... hva er det for noe egentlig? bare kniping som hjelper?

Skrevet

altså livmorfremfall eller at skjedeveggene kollapser er nok ikke noe hyggelig nej... hehe.. du får søke litt på nett. Er ganske normalt at livmortappen er langt ned etter en fødsel..sånn at du kjenner den rett innenfor åpningen liskom.. dette trekker seg normalt litt opp igjen.. kanskje ikke som det var før men iallefall litt lenger opp. Kniping hjelper. Uansett da, typisk symptomer er følelse av "tyngde" i underlivet og press liksom.. samt at man liksom kjenner noe mellom bena... Som sagt da, tviler på at det er unormalt i forhold til at det er 7 uker siden fødsel da og alt kommer sikkert til å ordne seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...