Gjest Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Innimellom, spesielt når jeg er på do og tisser (hvis jeg ikke har vært på do på en stund gjerne), så får jeg nesten litt vondt der fremme.... det verker lissom, eller presser på en ubehagelig måte er vel bedre å si.... Er 7 uker ca siden jeg fødte... og har ikke time for etterkontroll før uti august..lurer på hva det kan være. Er ikke sånn hele tida heller...bare innimellom. Noen som har opplevd noe liknende?
Twig Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Du får vondt i skambeinet? jeg hadde det sånn.. har det enda, men ikke så ofte som etter fødselen. )
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Nei kjennes mer ut som det er i skjeden faktisk:p
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Ikke godt å si...he,he....Tror egentlig ikke det er det heller...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 knip knip knip.. sikkert "livmorfremfall" som sikkert trekker seg fint opp igjen om du kniiiiper..
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Hørtes ut som noe fælt...he,he.... hva er det for noe egentlig? bare kniping som hjelper?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 altså livmorfremfall eller at skjedeveggene kollapser er nok ikke noe hyggelig nej... hehe.. du får søke litt på nett. Er ganske normalt at livmortappen er langt ned etter en fødsel..sånn at du kjenner den rett innenfor åpningen liskom.. dette trekker seg normalt litt opp igjen.. kanskje ikke som det var før men iallefall litt lenger opp. Kniping hjelper. Uansett da, typisk symptomer er følelse av "tyngde" i underlivet og press liksom.. samt at man liksom kjenner noe mellom bena... Som sagt da, tviler på at det er unormalt i forhold til at det er 7 uker siden fødsel da og alt kommer sikkert til å ordne seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå