MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Kult, det hakke jeg tenkt på!!! Hehe! Vannet til venninna mi gikk for noen timer siden! Får en fredga den 13 unge hun da! hehe
AneB Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Er ikke så veldig redd... Leste i avisen i går at 10.juli var den verste ulykkesdagen!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 jeg skal ut å fly......... he he
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 ysj hvorfor minte du meg på det a???? hehehe...skal bli filma i dag til den "Ung mor" serien...hofff....og jeg som er sååååå overtroisk på det der:S
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 nope den 13. er ingen ulykkesdag for meg:)
suseduse Skrevet 13. juli 2007 #11 Skrevet 13. juli 2007 jeg er overtroisk av meg, men har aldri skjedd noe "bad" med meg på fredag 13...
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 13. juli 2007 #12 Skrevet 13. juli 2007 Vet ikke hvorfor, men det bruker å skje noe hver fredag den 13. her i huset ja.. Morfaren min ble begravd fredag den 13, søstra til bestevenninna mi på barenskolen ble begravd fredag den 13., jeg ble møtt av en sovende sjåfør midt i veien fredag den 13., ble innkalt til avd. leden på jobb for kjeft for noe jeg ikke hadde gjort fredag den 13.. Kan være tilfeldigheter og da. I dag skal jeg og prinsen ut å ta færge for å hente hjem pusen vår som vi har venta sånn på, får håpe dette blir en lykkesdag da :-)
NessaS Skrevet 13. juli 2007 #13 Skrevet 13. juli 2007 13 har vært lykketallet mitt så lenge jeg kan huske. Er ikke spesielt overtroisk.
LK77 01/02*09/03*06/07 Skrevet 13. juli 2007 #14 Skrevet 13. juli 2007 Har aldri skjedd no "galt" fredag 13 her i gården.. ps: Emblamamma...Embla er ett kjempenavn...vår nyeste hjerte knuser har vi kaldt Embla ;-)
melkekua™ Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 13. juli 2007 13 er mitt lykketall også ) LK77 01/02*09/03*06/07: Helt enig, Embla er er kjempeflott navn! Har du hørt historien bak det? Limer det inn til deg. Ask og Embla er i norrøn mytologi de første menneskene som ble skapt på jorda. En gang Odin, Vilje og Ve går langs stranden, finner de to trestokker som er drevet i land. En ask og en alm. Odin blåser livets pust inn i trestokkene, så de kan puste og leve. Vilje gir dem forstand og bevegelse. Ve gir dem form, tale, hørsel og syn. De gir dem varme og farve. Nå er ikke stokkene bare drivved lenger, men mann og kvinne. De kaller mannen Ask og kvinnen Embla. Fra disse to stammer alle mennesker, som bor i Midgard. Eddakvadet Voluspå sier imidlertid at det var Odin, Høne og Lodur som skapte Ask og Embla. )
rosa og en blå Skrevet 13. juli 2007 #16 Skrevet 13. juli 2007 ja. tenkte det skulle være lykke dagen min og føde idag.. men der ser ikke ut som om det vil skje nei.. nei er ikke overtroisk.. men syns det er gøy å høre om slike ting
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #17 Skrevet 13. juli 2007 hehe overtroisk og overtroisk..hadde ikke satt meg på ett fly idag i allefall:)) (synes det er litt skummelt å fly)
silhah og emilie Skrevet 13. juli 2007 #18 Skrevet 13. juli 2007 huff ja det er jeg..bestevennina mi (katrine89** ina080906<3) dro til oslo med fly i dag og jeg må si jeg var litt nervøs ja hehe:) men det gikk bra det:p vi skal kjøre i 3,5 timer i dag og ta ferge..*grøss*
melkekua™ Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 13. juli 2007 http://www.abcnyheter.no/node/49048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå