Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Endelig er dagen er... FREDAGEN DEN 13... jaja.. Vi skal vise bilen min som har stått i 5 år.... har gjort masse med den og er så spent på om den går igjennom eu kontrollen slik at vi kan registrere den igjen å få på skilter... åh... er så spent at jeg får vel ikke sove i natt.. Dette betyr så enormt mye for oss... trenger den bilen så sinnsykt.. ****krysser fingrene selv også, håper flere hjelper meg med det****** Oppdaterer i løpet av fredag ettermiddag.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 krysser fingrene for bilen din. blir spennende å høre om den går gjennom
Love my kidz Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Krysser fingrene for bilen din ja!! Fredag 13 skal være lykkedag har jeg bestemt ;-)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2007 faens møkka-dritt dag. det forklarer vel hvordan det gikk... 1 ussel liten dritt feil gjorde sitt til at vi ikke ble godkjent.. faens dritt.. nå må vi ut med mere penger... delen vi måtte bytte.. nye prøveskilt for å få vist den igjen... etterkontrollavgift... totalt 1000. åh!!!!!!!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 åh så surt da. vi skylder på dagen. fredag den 13 er jo ikke en helt heldig dato. jaja... neste gang går den gjennom!!! det har jeg bestemt
Duracellgirl*prøver* Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2007 ja vi vet jo at den år igjennom på etterkontrollen...for det er bare å rette på den ene feilen.. bare irriterende å måtte ut med så mye ekstra penger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå