Gå til innhold

Har lyst til å male en kontrastfarge på et rom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fargen jeg har fra før er kaffe latte.. tror den heter det...

Rommet er nokså lite...

Dette blir babyrommet når den tid kommer...

Noen tips?

Har også lyst til å male en farge på soverommet vårt.. vi har skumring nå (blågrålignende), men kan tenke meg en annen farge på veggen der sengegavlen står... Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har malt barnerommet i en helt lys farge på tre vegger, tror d var en latte farge.(Nesten helt hvit) Den siste veggen er i en lys, dus, varm grønn. (Husker ikke navnet) Ble veldig fint. Har hvite møbler, og pynta opp m hvitt, grønt og rosa.(mye fra ikea). Blant annet en hvit sengehimmel m grønne blader- og den matcha grønnfargen på veggen perfekt. Innmari fornøyd:-)

Skrevet

Vi har cappuccino på tre vegger på soverommet, og der sengen står er det mørk-mørk brun.... Fått mye skryt, ETTER at rommet ble møblert vel og merke.

Hvis fargen på soverommet deres er av type lys blågrå, så kan det vær fint med den samme fargetonen i veldig mørkt...... På soverom synes jeg det er fint med mørk kontrastfarge, spesielt siden problemet ofte er at soverommene ikke blir mørke nok i og med at vi har dagslys store dele av året.... Om soverommet allerede er mørkt, og du vil ha en helt annen farge,..hmmmmm.. Hva med en kjølig lillafarge??? I samme farge- og mørkhetsskala??

Lykkr til

Skrevet

Hva med å tapetsere den "fjerde" veggen, som sengen etc. skal stå inntil..?

Finnes masse fine mønster, både store/ fremtredende og rolige/ duse. Finn noe i samme farge som de malte veggene, bare med innslag av ulike nyanser, Mørkere er ofte veldig flott..

Skrevet

Takk for forslag!

Har lurt veldig på en brunfarge på det lille soverommet ser dere!

Får surfe litt etter inspirasjon, det eneste jeg vet er at jeg vil ha hvite barnemøbler når den tid kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...