Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 må d komme noe veske når man får orgasme eller kan d bare bli godt??
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 kvinnelig ejekulasjon og orgasme er ikke det samme, nei.
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 kvinnelig ejakulasjon kalles også squirting. det er en væske som hovedsaklig består av vann som kommer ut. væsken ligger RUNDT urinblæren og kommer ut urinrøret ved gpunktsorgasme. noen squirter, andre gjør ikke. finnes metoder for å lære seg hvordan man får dette til.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 herregud, anonym, en bokstav feil, det skjer ofte det når man raser over tastaturet.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Eeeeh, den derre squirting-greia er ikke noe stas alså!! Har fått det etter at jeg ble gravid, og det er kjempeubehagelig og forferdelig upraktisk! Klarer bare ikke å nyte orgasmen lenger, for jeg føler at jeg tisser på meg og at det er pinlig overfor sambo.... I tillegg må alt av sengklær og overmadrass vaskes etterpå, for det kommer MYE!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå