LilleVakreAnna Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Denne pp er alt unormalt hos meg -og jeg skjønner ingenting!! Trudde jeg hadde ikm på tirsdag, men begynte å blø svakt på mandag. I tillegg ble jeg skikkelig kvalm og svimmel, så ille at det svartnet for meg og jeg måtte legge meg ned to ganger i løpet av dagen, ellers hadde jeg besvimt. Dette har jeg aldri opplevd før. Hadde ganske umiskjennelige menssmerter mandag, og tenkte ikke annet enn at ingen baby denne gangen. MEN tr er da så rar denne gangen. Er nesten ikke friskt blod i det hele tatt, bare brunt+slim. Har aldri vært slik før. Er nå på dag 4, og virker som det hele er over. Vanligvis blør jeg opp til 6-7 dager. Problemet mitt er at jeg går på pergo, har tatt 3 kurer, og skal begynne på ny i morra. Tar blodprøver denne syklusen fordi jeg skal på Rikshospitalet i august. Ringte dit og forklarte hvordan det var, og om mindre blødninger er normalt med pergo. Hun jeg snakka med sa jeg måtte ta en graviditetstest før jeg begynte med pergo igjen, for dette hørtes "mistenkelig" ut... Tok derfor en test i gårkveld, som var negativ -som jeg trudde. Men jeg tok den altså på kvelden, og hadde drikki masse vann timene før. KAN det ha noe å si?? Tenker at jeg bare må stole på testen, men i dag har jeg vært svimmel hver gang jeg har reist meg brått, og faktisk ganske kvalm. Klarer derfor ikke å slå meg helt til ro, og begynne med pergo i morra uten å bekymre meg litt. Det rareste av alt er dette med at tr ikke er "lik seg" i det hele tatt! Huff, hva skal jeg gjøre??
endelig bolle i ovnen Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Sitter med clearblue graviditetstest foran meg der står det i alle fall at testen er 99% sikker den dagen man tester. men en venninne av meg slo ikke ut positivt på testen før to dager etter ikm. Prøv med morgenurinen. den er mere konsentrert...ellers har jeg også hørt at man ikke skal drikke så mye fire timer før man tar testen...lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå