Gå til innhold

Dette irriterer meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å være helt ærlig synes det er ille at jenter altfor ofte kan skylde på pms eller hormoner i forbindelse med graviditet for å være skikkelig teite. Jeg er gravid og personlig merker jeg ingen forskjell på meg selv fra før jeg ble gravid. Jeg er er like mye/lite bitch og ubalansert nå som jeg alltid har vært og jeg synes ikke jeg kan skylde på noen ting. Av og til er jeg skikelig teit mot mannen min og sier ting jeg ikke egentlig mener. Frykter at det er mange som har det som han og det er ikke rettferdig (ikke så lenge han alltid er like snill). Mye bedre å prøve å skjerpe seg og innrømme at man er teit. Jeg vet innerst inne at jeg kan og vil skjerpe meg, og det kan alle hvis de virkelig vil. Jeg tror ikke det er hormoner som styrer oss, det er kun et ord som er overdrevent brukt som er dårlig unnskyldning. Vi må se å skjerpe oss jenter! :) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og absolutt alle andre gravide er akkurat som deg? ;)

Bare en tankevekker om at ingen svangerskap er like og ingen mennesker reagerer nødvendigvis likt..

Skrevet

må bare få sagt at jeg er et hormontroll uten like etter at jeg ble gravid, jeg hater meg selv, hater at mannen min er borte så mye med jobben, hater å være helt alene så ofte som jeg er, å ja da er det mannen min som får det av å til, men han tar det med et smil for han vet at det ikke er så enkelt for meg... jeg sliter med meg selv og mine hormoner. gråter å gråter over små filleting. så alle får faktisk ikke til å styre dette, jeg prøver så godt jeg kan, men det er ikke alltid enkelt, så desverre du kan ikke si at vi skal skjærpe oss å bli like snill å god som du, for vi reagere forskjellig alle sammen.

Skrevet

Jeg selv merker ikke så stor forskjell på bitchynessen min.. Men sambo sier jeg er litt mer nærtagende. Jeg tenkte litt som HI.. men fant fort ut (med venninner og slikt) at de faktisk er vandrende hormonbomber og at de ikke klarer å la vær :)

Alle er forskjellig

Men jeg trur ikke mange med hånden på hjertet kan si at sjokolade og annet godteri er en graviditetsdille - der trur jeg de utnytter statusen sin litt :)

Men de som kicker på asfalt og kjeller og nyvaskede kluter etc - de trur jeg på :) hehe - ellers er de RARE :)

Skrevet

Da vil jeg bare si at da er du HELDIG!

Jeg er så sint for tiden at gubben snart tar på seg vernedrakt.

Jeg er normalt ikke slik, men i begge mine svangerskap så

har jeg blitt sinna, nærtagen, men også veldig glad!

Alle mine sanser virker forsterket, og det kan både være til glede

og plage.

Hva vil du at jeg skal skylde på?

Jeg tillater meg ikke til å oppføre meg slik og slik kun fordi at

jeg er gravid.

Hvis du har svaret så vil jeg gjerne vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...