Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Har ei jente på 4 år som er blitt fryktelig vanskelig å ha med å gjøre for tiden.. Vi har ferie og er hjemme for tiden, og det er over 20 grader hver dag. Er det varmen hun er tatt av? Lei av å være hjemme, uvant kanskje? Prøver å finne på ting, i dag skulle vi på sykkeltur, men endte med at pappaen måtte hente henne med bilen etter et lite stykke, hun ville verken fram eller tilbake! Og hun hyler, blir gal av den hylingen!! Virker som at hun skal teste meg ut HELE tiden. Hyggelig å ha ferie...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 så utrolig godt å høre at det er flere som har det slik!!!!!! her i gården er det helt pyton om dagen. 4 åringen er helt rabiat, skal styre alt, og når vi ikke gir han lov til det er han begynt å svar igjen , spytte og prøver å bite. jeg er så fortvilet. samtidig har vi en jente på 5,5 mnd og sjalusien er nok kommet nå for han. brått og brutalt for mor hvertfal. itillegg er jeg føskolelærer og burde klare dette men han trykker på alle de " riktige" knappene hver gang og jeg går rett på og blir sint. fader altså.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Ha ha ha... stygg som ler, men det er godt det ikke bare er fam vår som har hylende unger (-og etter hvert små sure foreldre) på campingplasser!!! Ferien er tiden da alle skal ha det såååå hyggggeliiig og gjøre alt man ikke har tid til ellers, og være sååå gode venner.. ofte blir det ikke slik, og det kan være litt frustrerende å bare gå og glede seg til å beg på jobb igjen. Men, når det skal være sagt, vi har vært heldigere i år enn i fjor, det har vært fredelig på alle i bilen, og det har bare vært en gang jeg har måttet bære 2- åringen vrælende ut av en klesbutikk.. Gutten på 4,5 år er inne i en periode hvor han surver for alt mulig, gud hvet hvorfor, men det er slitsomt med en gutt som sipper som en liten unge.. Satser på at det går over. (Bare gled deg til tenåringene... de er og morsomme) Lykke til, du er ikke alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå