Gå til innhold

Råmelk allerede?


Surremor nov 02 og mars 08

Anbefalte innlegg

Er i 4+5 uker idag, og vært så bekymret pga manglende symptomer og symtomer som forsvant. Men nå begynner de og komme tilbake igjen:)

Idag kan jeg klemme ut råmelk og gett. De har vært ganske tørre i 3år nå.. he he.. Er ikke det ganske tidlig? Med gutten min kunne jeg ikke klemme ut noe før i uke 16. Men det er vel kanskje individuelt, og kanskje noe med at en har født før?

Jeg har ikke turt å glede meg helt siden jeg mistet sist, men merker at jeg begynner å glede meg igjen nå.

Jeg er virkelig innstilt på at det skal gå bra denne gangen;) Har tatt en alvorsprat med spiren og håper h*n hører på mamman sin nå;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk melk tidlig i mitt første svangerskap, og da jeg fødte flommet det over av melk. Kanskje det er en sammenheng?? Nå er jeg 5+1 i dag og har ikke sjekket meg enda, men jeg regner med det kommer tidlig denne gangen også:-)

 

Lykke til med graviditeten. Jeg er helt overbevist om at det kommer til å gå bra med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk ikke råmelk før midt i svangerskapet med dattera mi. Er nå litt over 6 uker, og merker ikke noe enda, men det er sikkert veldig forskjellig fra svangerskap til svangerskap. Jeg tør heller ikke glede meg fullt, da jeg har mistet tidligere, men det føles "normalt" og mer riktig denne gangen, så jeg kjenner det gribler i magen av glede.. Håper det går bra for oss begge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...