bærtæ Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Hvordan blir denne når den tas sammen? har en simo kombi nå, mne den er så stor å skal ha med seg. Har hund så når både vogna og buret er bake i bilen blir det ikke plass til stort annet. Tenkte kjøpe en carena easy, men må jo si at emaljunga lokker mer:) Noen som har peiling??
SnupsaTupsa Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Mener det står mål sammenslått om du sjekker under spesifikasjoner her: http://www.emmaljunga.no/start.asp?lang=NO&country=NO vi har faktisk to Scootere, og det er en super vogn! Synes ikke den blir stor sammenslått, men klart den blir litt større enn feks paraplytriller... Men ligg ihvertfall langt unna Carena! Skikkelig søppel!
SnupsaTupsa Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Yttermål sammenslått inkl. hjul (lengde x bredde x høyde) 83x57x36 fant det under tekniske spesifikasjoner
bærtæ Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 Noen sier carena er kjemepbra mens andre igjen kaller den søppel! Men slik er det vel med det meste... Skal ta å sjekke målene:) Takk!
SnupsaTupsa Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 bare hyggelig! ) Den blir også litt mindre om du tar av hjulene (veldig enkelt å bare klikke de av) og legger de i handlekurven Jeg trodde at carena var ok og stolte på mange her inne som anbefalte bl.a. easy og lieback lux, og kjøpte sistnevnte mens venninna mi kjøpte easy. begge var strålende fornøyde et par uker (brukte de bare som shoppingtrille liggende i bilen-så på kjøpesenter littegranne), men så ble bare alt galt med de... hjul som vrir seg, låser seg osv osv Begge sleit veldig med å få solgt de også... Så tør virkelig stå for at det bare er søppel! Begge har nå Emmaljunga scooter forresten he,he Men bruker de som sportsvogn og sovevogn jeg da.
bærtæ Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2007 Ja har jo simoen som sportsvogn nå men hadde vært greit med noe mindre og lettere. Og de aller minste vil jeg bare ikke ha. Scooter`n var heller ikke dyr så legger heller i litt ekstra å får ei vogn en liker. Ser av målene at høyden på emmaljunga er 36 mot 63 på simo. Og det er en klar forskjell. Da får en stablet litt i høyden. Har stor bil, men også stor hund så bare der går halve baggasjerommet:)
SnupsaTupsa Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Kjenner problemet ;O) Har selv en golden-gutt, og dessuten har vi to små, så minst en vogn, noen ganger to, eller søskenvogna... he,he Også er gubben tømrer, noe som medfører en god del verktøy og arbeidstøy i bilen... Bare vanlig stasjonsvogn... Så vår shoppingtrille er en Quinny zapp (verdens minste trille sammenslått) he,he
Nicita73 Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Jeg solgte akkurat min nå, var ikke fornøyd med den. Ikke kunne man legge den i sovestilling,og kurven under var så liten at man nesten ikke fikk plass til noen ting. Greit at man kunne ta av hjulene og kalesjen for at den skulle ta minst mulig plass,fint det. Men nei, jeg kjøpte en Carena Sprint og er storfornøyd.Carena er ikke søppel;)
Gjest irismor Skrevet 13. juli 2007 #10 Skrevet 13. juli 2007 Vi har en carena easy, og vi er veildig fornøyd med den. Har simo kombi og den. carenaen har virkelig fått gjennom gå men like fin og grei for det. Den har vært med på noen flyturer ikke alltid like pen behandling der (men den har overlevd). Den ligger bak i bilen og fungerer som reisevogn og shoppingvogn. Ryggen kan legges helt ned, det er faste seler i den. Regntrekket og myggnettingen til kombien passer. Vi er veldig fornøyd med vogna. Hjulene pep litt men etter 2 spruter med litt smøring så har det aldri vært noe problem. c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå