hit og dit Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Er det virkelig amminga eg blir så sulten av? I kveld har eg kasta meg over middagsrestene til svigermor: fire koteletter, to poteter og masse grønnsaker. Ikkje meir enn ein time etterpå klarte eg to ostesmørbrød, og enda er eg sulten. Eg hadde ikkje klart å spise halvparten av dette då eg var gravid. Er det andre som er like hole som meg?
babyandme Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Ha ha.. Du er IKKE alene nei! Jeg holdt på å nærmest "tømme" kjøleskapet på sykehuset etter fødselen.. fikk ikke nok av det som ble servert. Var konstant sulten. Er slik nå også, 4mnd siden fødselen. Er nok amminga som tar på ja, aldri vært slik før.. Fikk også plutselig så god plass til mat i magen igjen etter fødselen..;O)
hit og dit Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Skal til med neste kjøleskapsraid her. Er akkurat no i stand til å slå sambuar i svima for skåla hans med havregryn, og det liker eg ikkje ein gang. *drømmer om kyllingen som ligger klar til morgendagens middag* =)
babyandme Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Hehe, vet akkurat hvordan du har det:) det handler om mat i mine drømmer også.....! ;O) Natta da, og drøm mat-søtt da! (men ikke om sjokoladekake for det skal JEG drømme om!!!) neida;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå