friendship Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Noen som vet om det er lov aa servere alkohol utenfor kirken? (f.eks champagne) Hvis ikke, pleier det aa vaere lov aa servere alkoholfritt? Kanskje dumt spoersmaal men... Vi tenker aa servere litt aa drikke etter vielsen (kan godt vaere alkoholfritt for min del). Vi har nemlig god tid der, da vi er siste par som skal vies den dagen. Og middagen er to timer etter. Og fotofrafering skal vi ha like ved (alene).
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 det er noe jeg ikke ville valgt.Men for all del!Hvis du vil det:) Det er heller ikke vanlig,det er jeg ganske sikker på
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 i tante og onkelts bryllup ble det sprettet en flakse chanmpagne som brudeparet og forloverne drakk av... syns det var litt morsomt jeg...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Det er da ganske normalt at brudepar og forlovere skåler i champis, men jeg tror ikke det er veldig vanlig at hele brudefølget drikker. Om det er med eller uten alkohol spiller vel ikke noen stor rolle egentlig , bortsett fra at det ikke er lov å drikke alkohol på ofentlig sted , og en kirke er vel det ?!
Bebis08 Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Det har jeg vært med på i bryllup, og det var bare koselig. Men det var bare brudeparet som drakk og de hadde trukket seg ut av kirkegården og stod ved bilen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå