Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Hvordan er fordelingen deres, jeg tenker budsjettmessig? Hva bruker dere paa: - Kaker - Blomster - Mat - Drikke - Leie av lokale - Kake - Underholdning - Kjole/Dress - Annet Jeg ser at magge har opplyst totalsummen, men lurer bare paa hvordan busjettet blir fordelt, da alle har forskjellige prioriteringer. F.eks en skulle legge mest penger i mat og vin, men "skrenke inn" paa det andre.
mammamamut Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 vi har ikke noe sånnt budsjett. betaler d d koster å ferdig med det!! Vi vil ha d sånn og sånn og da betaler vi det. men så har vært kjempe heldige med lokale og fotograf er gratis da d er min onkel. blomster får jeg billig siden jeg har jobbet i blomsterbutikk (får endl rabatter + skal lage alle oppsatser selv). Kjolen jeg har valgt viste seg å være kjempebillig, mens hans dress er driiiiiit dyr så vi har ikke satt av så og så mye til enhver ting.Vi har satt av 100000, men så kjøper vi mye etterhvert som vi betaler av lønnen så vi har ennå ikke rørt de pengene vi har satt av. Håper på en kanon bryllupsreise til seychellene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå