Gå til innhold

6 dager igjen... 13.juli.2007... dere da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

min mens termin er om 3 daga..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj. va noen sekunder for tidli

 

 

eg er sååå ivrrig da.

*knis*

Skrevet

28 dagar her...akkurat 4 veker igjen no

Skrevet

102... men har jo mye å glede meg til i mellomtiden... både hellastur og oppkjøring :)

Skrevet

80! Litt av et tall :)

 

I morgen, kan kalles lørdag om en vil, har jeg bare 79 *hihi*

 

Følelsen er litt snål. Så kort, men likevell såå lenge :)

Skrevet

60dager igjen!!!!! Er jo ingenting og jeg begynner å få dårlig tid!!!

Skrevet

nå er jeg en dag på overtid!

Skrevet

21 dager og fødeklar gitt:)

Skrevet

230 dager igjen!! :D

Skrevet

6 dager igjen her også. Nå må han komme snart:-)

Skrevet

BARE 188 dager igjen.... Hehe.. ;)

Men jeg nyter det. :)

Skrevet

137 dager igjen, er over halveis. Bare fryd så langt.

Skrevet

159 dager her :-) synes tiden raser avgårde!

Skrevet

6 dager her også! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...