rosa og en blå Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. juli 2007 oj. va noen sekunder for tidli eg er sååå ivrrig da. *knis*
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 102... men har jo mye å glede meg til i mellomtiden... både hellastur og oppkjøring
ano`num *17.03.10* Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 80! Litt av et tall I morgen, kan kalles lørdag om en vil, har jeg bare 79 *hihi* Følelsen er litt snål. Så kort, men likevell såå lenge
Ladybug~N&E Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 60dager igjen!!!!! Er jo ingenting og jeg begynner å få dårlig tid!!!
prins 07, prins 10 Skrevet 13. juli 2007 #16 Skrevet 13. juli 2007 6 dager igjen her også. Nå må han komme snart:-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. juli 2007 #17 Skrevet 13. juli 2007 BARE 188 dager igjen.... Hehe.. Men jeg nyter det.
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 13. juli 2007 #18 Skrevet 13. juli 2007 137 dager igjen, er over halveis. Bare fryd så langt.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 13. juli 2007 #23 Skrevet 13. juli 2007 159 dager her :-) synes tiden raser avgårde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå