Cat.68 Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 For dere som lurer. http://www.ketolyse.no/?group=1443&subgroup=1444&art=2002
Cat.68 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. juli 2007 Dytter, for det er mye spørsmål om dette for tiden.
oftebustat Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Nå leste jeg bare fort det første som stod der og noe litt lengre ned, men for meg virker dette som en liten rip-off på Atkins-dietten.Der er det joogså ketose, når man spiser lite karbo begynner kroppen å tære på det den har. Vet det selv, etter 3-4 dager på den kuren får jeg en litt sånn ekkel smak i munnen og da har ketosen satt inn. Jeg vet ikke hvilken diett som kom først, men det virker som samma greia.....
Mrs. Bouquet Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Tror nok Atkins kom først. Ketolysekuren er tilpasset norsk mat. I tillegg er dette ment som en kur der en holder på til en har fått ønsket vekt.
Cat.68 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2007 Det er ikke helt ulikt Atkins dette nei, de er på samme bølgedal disse ;o)) Forskjellen er vel heller at dette er en KUR hvor man holder på til man har gått ned til ønsket vekt, så går man over på Atkins fase 3 eller koshold ala Fedon Lindberg for å holde vekten og for å legge om livsstilen.
oftebustat Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Jeg gikk ned 18 kg for 2 år siden på Atkins-dietten og har holdt vekta Uten å holde meg til dietten, spiser riktignok ikke brød eller pasta, men mye annet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå