Gå til innhold

Dette er ketolysekuren......


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter, for det er mye spørsmål om dette for tiden.

Skrevet

Nå leste jeg bare fort det første som stod der og noe litt lengre ned, men for meg virker dette som en liten rip-off på Atkins-dietten.Der er det joogså ketose, når man spiser lite karbo begynner kroppen å tære på det den har. Vet det selv, etter 3-4 dager på den kuren får jeg en litt sånn ekkel smak i munnen og da har ketosen satt inn. Jeg vet ikke hvilken diett som kom først, men det virker som samma greia.....

Skrevet

Tror nok Atkins kom først. Ketolysekuren er tilpasset norsk mat. I tillegg er dette ment som en kur der en holder på til en har fått ønsket vekt.

Skrevet

Det er ikke helt ulikt Atkins dette nei, de er på samme bølgedal disse ;o))

 

Forskjellen er vel heller at dette er en KUR hvor man holder på til man har gått ned til ønsket vekt, så går man over på Atkins fase 3 eller koshold ala Fedon Lindberg for å holde vekten og for å legge om livsstilen.

Skrevet

Jeg gikk ned 18 kg for 2 år siden på Atkins-dietten og har holdt vekta :)

Uten å holde meg til dietten, spiser riktignok ikke brød eller pasta, men mye annet.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...