Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Har så og si ikke vært utenfor huset uten baby på 5 mnd nå fordi han nekter å ta flaske! Nå VIL jeg bort en tur og trenger en idiotsikker oppskrift for å få han over på flaske!!! :-)
Brokade Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Min ville ta flasken før men ikke lenger... Min mor måtte gi han melka med Tskje.. og det gikk unna... kanskje det er tingen? Min er også 5mnder, og han drikker også fra kopp. Du kan også prøve en sånn sippekopp med gummitut.. kanskje han tar den?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Er det du som prøver å gi flaske? jenta mi ville heller ikke ha flaske av meg, men da faren prøvde gikk det fint. tror de lukter melk av oss... idiotsikkert? vet ikke men er h*u sulten nok så tar h*n det nok... Lykke til og god tur!
VinterSol+2 Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 gi fra kopp? min jente på 20 dager tar kopp som en drøm, gjort det fra dag to... finn en kopp med tynn tynn kant som ikke er skarp, og hell veldig sakte? evnt, så gå deg en tur mens pappan eller noen andre får noen timer å prøve seg på med flaska.. de dør ikke av å nekte et måltid eller to,og blir de sultne nok, tar de aller fleste flaske til slutt.. det skader ikke å prøve, iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå