Gå til innhold

Bidrag fra foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som faar oekonomisk hjelp fra foreldre, eller andre, hvor mye faar dere? Vi fikk vite i dag at vi faar 60.000 av mine foreldre, og 40.000 av hans. Jeg fikk sjokk!!! Er dette vanlig?? Ikke hadde vi bedt om noe heller, men jeg visste at mor og far nok ville bidra, men jeg hadde tenkt at de kanskje skulle si at de ville betale kjolen min - noe jeg ville blitt kjempeglad for!

Naa er det kanskje noen som tror min mor og far er rike, men det er de paa ingen maate, og jeg har heller aldri vaert bortskjemt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldige dere er da =)

Vi får 28.000 av mamma og pappa ( 11.000 er gave, som vi kunne velge om vi vil ha i penger eller til å betale bryllupet med)..

Vet ikke ang svigers..

Skrevet

Aner ikke hva summen blir, men vi skal betale klær og frisør selv, så skal foreldrene våre dele resten seg i mellom.

Skrevet

ÅÅÅ så heldige dere er! Vi fikk 5 000kr fra svigers...ingen ting i fra min mor.Men vi hadde ikke trudd vi skulle få av noen av dem.

Skrevet

Ikke vanlig blant de jeg kjenner. Vi får 20000 hos svigers og mine vet vi ikke, tviler på at det blir så mye. Men vi hadde klart oss godt selv også og skal ikke ha stort bryllup. Blir nok 60000 likevel, om ikke mer.

Skrevet

Mamma sa i uka at de ville hjelpe oss litt, men sa ikke hvor mye... Og svigermor har sagt at ho vil bidra litt, vet heller ikke hvor mye der... Sambo sa til meg i går, at hadde mine foreldre betalt kjolen min, og mor hans betalt dressen hans,så hadde det vært mye til hjelp det :) Men vi får se etterhvert hva de vil bidra med, for foreløpig ser vi for oss at vi betaler alt selv...

Skrevet

Får ca 35 000 av svigers, tror kanskje at pappa ordner med musikken for oss, men er ikke sikker...

Skrevet

Vi satt opp budsjett på ca. 60000 som vi visste vi kunne klare alene også delte vi det omtrent på 3. :)

Fikk 20000 fra mine foreldre også kom svigers med 25000.

Vi fikk ikke bryllupsgave fra noen av dem - helt greit! :)

Skrevet

mamma og pappa betaler maten + pynting av kyrkja. Svigermor og svigerfar gir oss 5 000,-. Vi var innstilde på å betale alt sjølve, men vart veldig glade for hjelpa.

Skrevet

vi får middagen/lokalet og drikke for hele kvelden blir 1000,- pr. kuver, og vi blir rundt 63 stk..av svigers får vi nok ikke noe bidrag.......

og jeg regner kanskje med at jeg får brudekjolen av mamma, men er ikke sikker..

Skrevet

Vi får 30000kr fra svigers og 40000kr fra mine foreldre. Selv skal vi spare ca 40000kr på et år, vi gifter oss 09.08.2008.

Skrevet

mine foreldre og svigers skal dele på kostnadene til selskapet. (lokale, mat, osv...)

Vi betaler klær til oss, alt tilbehøret til oss og pynt, blomster og sånn selv... Tror alle kommer til å betale ca like mye hver...

Hadde vi skulle betale alt selv måtte vi ha tatt opp lån.

Vi kommer til å betale på samme måte for våre barn:)

Skrevet

Vi betalte alt selv og det tror jeg er mest vanlig

Skrevet

Vi skal betale alt selv vi. Trodde det var mest vanlig. Ville aldri i verden forventet at foreldrene våre skulle betale for vårt bryllup, eller bidra med flerfoldige tusen kroner.

Mødrene våre skal bake endel kaker, og betaler da for ingrediensene og slikt, men ellers betaler vi alt (lokale, klær, mat, band, pynt osv osv).

Skrevet

vi betaler alt sjøl

får vinen til middagen av pappa

Skrevet

Vi ble sponset med drikkevarer, blomster og mat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...