Gjest Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 tidligere morogcroft.. fått mitt nye navn idag av en av guidene mine
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 For et fint nick du har fått da:))! Mvh
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Er det en spesiell grunn for at det ble akkurat dette nicket? Mvh
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 jammen da kommer jeg ikke til og kjenne deg igjen jo morogcroft :-(
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 hehe.. tar sikkert ikke så lang tid å venne seg til det nye navnet mitt :) jeg driver med mye alternativt, bla tarot. og idag var jeg hos en dame og fikk en kanalisering. dvs at hun snakker med de guidene vi har som hjelper oss til å bli den beste vi kan være og da hadde min guide hatt en hvit lilje i hendene sine som var til meg så derfor er mitt kallenavn nå blitt WhiteLily
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Åå,ble faktisk litt rørt jeg nå..Så heldig du er som har en guide,eller "vet" hvem h*n er:). Mvh
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 vi har alle det så er det bare å finne ut om man vil gå den veien og finne ut mer om det eller ikke.. jeg har søkt mye de siste 10 årene og ikke vært klar for dette før nå men det er ikke skummelt bare hyggelig og ja jeg felte mange tårer når jeg så at hun som kanaliserte fikk kontakt, og guiden min ga meg tegn på at hun var der, hun tok meg på skulderen:)
Trulte76 Skrevet 12. juli 2007 #11 Skrevet 12. juli 2007 erdet hjelpere du mener? Jeg har selv kjent noen få ganger..kan faktisk gå år i mellom..at noen har lagt anda si forsiktig på skulderen min..kjente det veldig tydelig. Jeg sa det til ei sånn anerkjent spådame jeg var med for 3 år siden..ho sa det var hjelperen min som brukte å gjøre det..da jeg fortalte henne om det..at jeg hadde kjent noen har lagt handa si på skulderen min
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #12 Skrevet 12. juli 2007 mener guidene mine.. men det er også mange som kaller de hjelpere.. for meg er hjelpere de avdøde som prøver å hjelpe oss. guider er de som er bare lysenergi og som bare vil hjelpe oss bli vårt beste jeg hjelpere/avdøde kan gjerne hjelpe deg med en skjult agenda.. altså ikke noe vondt, men at de prøver å hjelpe deg utifra hva de synes er best, det gjør ikke guider ) stort og omfattende tema som sikkert blir tatt opp i feil forum
suseduse Skrevet 13. juli 2007 #13 Skrevet 13. juli 2007 jeg har aldri sjekka det ut, men er overbevist om at min herlige oldefar er en av mine hjelpere.. han kom til meg i en drøm når han døde... var bare 5 men husker den drømmen SÅÅÅ godt! veit ikke om det er mulig en gang, men føles veldig sånn for meg..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. juli 2007 #14 Skrevet 13. juli 2007 Bryr meg midt i ryggen at du har fått nytt nick!!!!! ......neida,kjempe fint vennen min:))) Klæm da vettu:)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 13. juli 2007 #16 Skrevet 13. juli 2007 skal huske på det nye!!
silhah og emilie Skrevet 13. juli 2007 #17 Skrevet 13. juli 2007 ooi det må jeg huske:) ble litt rørt over grunnen til valget da:) nyydelig var det
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. juli 2007 #18 Skrevet 13. juli 2007 dytter denne så kanskje fler ser det,du er jo tross alt en super spå dame:)
wicca Skrevet 13. juli 2007 #20 Skrevet 13. juli 2007 Gratulerer med nytt og nydelig nick så er det bare å huske det da hihi Fin måte du fant det på og Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå