endaengang Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Etter at jeg fikk mitt tredje barn så raste ikke kilone av like lett som etter de to förste graviditetene...:-( Så etter jul bestemte jeg meg for alvor at jeg skulle i gang med et nytt og bedre liv!! Jeg har alltid spist regelmessige måltider, så der har det ikke värt noe problem! Nå la jeg bare til litt mer frukt og grönnsaker i kosten min, for der har jeg ikke värt noe flink för... Så du kan si at jeg spiser stort sett det jeg har lyst på når det gjelder brödmat og middagsmat. Da vil jeg si at min vanlige middagsmat meget sjelden består av gatekjökkenmat eller pizza. Så har jeg slutta å spise etter kl 19 på kvelden!! Men den störste forandringen er vel at jeg svömmer tre ganger i uka samt at jeg tar et par lette joggeturer samt sitter på hesteryggen i ny og ne!! Dette har gjort at jeg har gått ned syv kg og er nå nede i min trivselsvekt dvs at jeg föler meg slank og sprek uten at jeg er syltynn!! :-) Så enkelt kan det väre å gå ned noen kg!! Det gjelder bare å holde på til det blir en vane. Nå ligger jeg dessverre med vondt i ryggen, så da er det vel fare for at idyllen rakner men jeg er fortsatt optimist!!
Cat.68 Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Så flott at du gått ned, håper du får beholde det til tross for at du må ligge mye nå. ;o))
endaengang Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Ja....og så har jeg ikke mistet apetitten selv om jeg har vondt i ryggen! I dag har jeg spist en pose med kinasnacks og en geisha...... Må nok svömme ekstra fort og langt neste gang jeg skal uti bassenget...
Cat.68 Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Mhm, drøyer nok før jeg kan frosse i en god sjokolade ennå. ;o))
endaengang Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2007 Jeg ser at det diskuteres flittig ang denne lavkarbo-kuren og andre slankekurer! Derimot min kur, som er den eneste som egentlig funker uten at du skal blande inn dietter hit og dit, den er det ingen som gidder å kommentere engang... Er det ikke rart, dere!?? Folk henger seg på alle mulige kurer og dietter men det eneste reelle velger folk å ignorere. Wonder why....
♥♥ M ♥♥ Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Du har helt rett endaengang. når jeg fikk barn hadde jeg en del kilo som satt igjen.. la på meg over 20 kg. og jeg var veldig liten og nett. eneste forandringen jeg gjorde, var at jeg begynte å trene ca tre ganger i uken. spiste som før.. også på kvelden.. ikke så flink der. hehe. men kom ned igjen til trivselsvekten i hvertfall., uten noen slankekur. kun trening. nå har jeg begynt i full jobb, og har ikke hatt tid til så mye trening, merker dessverre det på kroppen. men nå skal jeg skjerpe meg. har trent to ganger denne uken. og det måå jeg bare fortsette med. stå på
Cat.68 Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Endaengang, jeg gikk også ned ca 7 kilo på den måten du gjorde, Problemet er at etter de 7 kiloene stod jeg bom fast!!! Det rikket seg ikke. Så da fant jeg en kur som passer for meg, og nå forsvinner de kiloene jeg trenger å ha vekk. jeg er ikke opptatt i det hele tatt hvilken metod folk velger for å slanke seg, man tar jo den metoden som passer best for en selv vil jeg tru. Det jeg reagerer på ang ketolysekuren er at noen som ikke har peiling kommer og påstår at den er ugunstig og farlig , hvilket er feil!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå