Gå til innhold

Gurimalla!!!!!!! Jeg er gravid.......!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test nå for "moro" skyld, da det ikke er hvertfall 4 dager før IKM.... Har jo gjort alt feil med tanke på kveldsurin, og lenge før IKM... Men det kom opp et blått kryss på CB'n min...helt utrolig!! Det er riktignok et svakt kryss (sånn på bildet C, for de som kjenner til CB;) )

Får bare håpe at det er riktig.. ganske mange tanker som svirrer oppi hodet mitt nå, siden det ble oppdaget en Blighted ovum på ul i uke 11 sist jeg var gravid....

Krysse fingrene for at det går bra denne gangen.... :) Skjønner ingenting jeg..det er min første ordentlige PP etter at jeg mistet... Måtte bare få det ut et sted jeg:)

Håper det snart sitter en spire hos dere også... Her er babystøv ************************************************************************************************************************************************

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro!!!

Gratulerer!!

Denne gangen sitter den, vet du!

Håper jeg kommer etter i neste uke!!

Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk:) Håper du kommer etter "Snart4barn"

For de som lurer, koset vi oss dagen før,den dagen jeg hadde el, og dagen etter....(Etter mine beregninger) Har ikke brukt noe el tester eller annet greier:)

Håper spiren sitter for alle snart:)

Klem fra

Skrevet

gratulere så mye.. jeg er så sjalu på deg! ;)

Skrevet

Hehe:) Håper du kommer etter snart da Liz.. Er det lenge til du kan teste??

Skrevet

Gratukerer så mye da ( håper for din del at det stemmer)

Hvor lang tid ok det før du fikk ordentelig pp ? mistet 13 juni,skulle hatt tr på tirsdag

Skrevet

3uker. hehe.. Håper virklig jeg klarer det denne mnd!!

Skrevet

Takk for alle gratulasjoner:)

Elisa: Jeg hadde en utskrapning i februar, og nøyaktig 4 uker og 3 dager etter, kom mensen... Så kroppen min kom i "rute" rimelig fort igjen:) Håper din også kommer fort i orden:) Veldig trist at du har mistet:( Føler med deg.

Klem fra

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...........GRATULERER SÅÅÅ MASSE:)

så utrolig heldg du er:) kos deg med den lille spiren og den voksende magen:)

god sommer:)

suuuuuuuuuuger til meg litt babystøv jeg ;) siden jeg har el i disse dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...