Klar for en liten en =) Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Var dere plaga med liten lunte, kviser og ekstremt godtesyke??? Og være veldig sliten og helt pumpa på slutten av dagen?!
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 JA!!! skal jeg love deg...har det på samme viset nå også...
Klar for en liten en =) Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 Det er slik jeg har et nå!! Jeg ble så sinna idag pga bagateller at jeg holdt å fly på sjefen idag.. Jeg holdt på å kalle henne ei helvetes barbiedokke...
kirsty*2barnsmamma Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 ja de kvisene har jeg hatt de to siste gangene jeg har vært gravid. Og små røde prikker ellers i ansiktet.
Klar for en liten en =) Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2007 Håper jeg er gravid nå!! Håper, håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,håper, håper, håper,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå