Gå til innhold

Dryppert og Tårnfrid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp lest litt av " synes det er morsommere å krangle om sex..." Tårene renner (av latter). Tror dere kan tjene store penger på revyscenen. Tårnfrid, du er en dronning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den morsom???? Det er faktisk blodig alvor vennen:-) Du kan jo selv tenke deg hvor ille det er for meg å bli "driti" ut gang på gang, av dette spetakkelet du kaller dronning!!!!!!

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Tror du er forelsket i Tårnfrid jeg Yppert... ;)

Skrevet

Send inn hele linken til NRK og TV2, så vil dere få jobb som tekstforfattere begge to. Tror f.eks. O.J. vil ansette dere på flekken. "Å bli driti ut" er vel ikke så ille hvis du tjener masse penger på det?

Skrevet

Jasså.. tipper dere er gode venner med den dama!!!! Jeg trodde at spydigheter og frekkheter var mitt domenefelt her inne, men skal ærlig innrømme at på denne tråden møter jeg hard motstand:-) Hadde hun bare kunnet gitt seg en gang så..men neiiiiiiiiiiiiiiii da!!!!!!

Skrevet

Kanskje dere er en og samme person med spaltet personlighet?

Skrevet

hehe.. må være den ondeste formen som har eksistert i så fall:-)

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Trodde du likte skikkelige kvinnfolk jeg.. som virkelig står i mot.. må jo være herlig for deg og endelig få trimmet hjernen på en kjerring, eller?

;) nuss

Skrevet

Det føles feil å fortsette diskusjonen uten Tårnfrid, der bare du (dryppert)kommer til ordet.

Skrevet

Kjære, kjære mammatilpia :) Tusen takk for dronningtittelen, jeg skal bruke den for alt den er verdt mot den lille, korpulente chlamydiabomben over her :)

Tråden du nevner er, som tjukken nevnte, blodig alvor. "Mokkasiner-og-hvite-tennissokker"-slaven er det staeste beistet jeg noen gang har vært borti, men en eller annen gang vil til og med han bli nødt til å gi seg! :) Til den som tror at bolla og jeg er deler av en splittet personlighet, så bør jeg vel avkrefte dette momenant. To slike personligheter samlet i én kropp ville ikke engang "Greven" turt å møte alene i en mørk bakgate, så vi kan vel alle prise oss lykkelige for at det ikke er tilfelle :)

Skrevet

Hør her tjukka.... Du kan bare tørke av deg det stygge gliset ditt som både er tannløst og velfylt med sikke og bamsemums!!! Mulig du har fått med søstra di på å skrive en støttetråd i din favør, men dette vet du er nytesløst mot meg:-) Ellers så har jeg selvfølgelig lagt merke til ditt perverse kryp, at den eneste her som nyter GU-undersøkelser er deg!!! Skjerp deg... Du burde tenke på oss stakkars helsearbeidere som faktisk får ødelagt sexlivet etter den traumatiske opplevelsen vi opplever å se slike pelskledde aperomper ligge å brette seg ut annenhverdag på GU-stolen!! Ellers så skal du ha det klart for deg at jeg skylder deg en real omgang juling etter hetsen du bedriver av meg inne på ett par tråder her:-)

Skrevet

Jeg er ikke søstra til Tårnfrid, men har begynt å se på henne som min mentor. Jeg er en liten pusekatt uten klør, som trenger litt opplæring i hvordan man setter menn på plass.

Skrevet

Dr.Yppert, kjære deg... du hallusinerer igjen skjønner jeg! :) Hvordan i alle dager kan du innbille deg at du på noen som helst måte er kapabel til å gi meg juling? Gå å ta tablettene dine, for nå syns jeg faktisk oppriktig synd på deg :) Jeg er forresten alldeles ikke tannløs, Hollywoodsmilet mitt er perfekt som alltid! At du tilhører den generasjonen som fikk gebiss i konfirmasjonsgave kan ikke jeg noe for, og jeg mener faktisk at misunnelsen din overfor meg begynner å gå litt vel langt nå :) Visste ikke at du tenner på tråder om GU-undersøkelser, blir stadig overrakset over dine mange perverse sider :) Kan du vennligst sitere setningen der jeg sa at jeg NYTER slike undersøkelser? Kan du det??? :) Og du... selv om du er vant til dvaske sloggydamer som har sterkere hårvekst enn Julius, betyr dette ikke at alle andre kvinner har et like avslappet forhold til hygiene og hårvekst :) Se der ja, da fikk jeg muligheten til å lære deg noe nytt i dag også! :)

Skrevet

Å guri.. snakk om ass-kissing..

Yppert og Tårnfrid er noen av de dølleste på dib..

Skrevet

Takk for tilbakemeldingen kjære (surprise, surprise) "Anonym". Du klarer å kritisere 3 stk på to linjer. Tror du at de fleste her inne setter mest pris på å lese din kritikk av andre, eller duellen mellom Dryppert og Tårnfrid?

I kveld skulle jeg se en nyinnkjøpt komedie på DVD, men lo så mye av de siste innleggene til D og T at jeg ikke hadde overskudd til det. Gleder meg til fortsettelsen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...