Gå til innhold

Kloke ord til mannen / kvinnen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller noe sånt........

Noen som kan hjelpe meg!!!!!

Dette ble lest opp i mitt bryllup med stor suksess, mye latter! Noen som har dette.......!!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke du spørre han/hun som leste de opp- ble de ikke tatt vare på?? Bruker å være slik at det som blir lest opp får brudeparet etytepå. Trenger sårt noe morsomt å si til brudgom før å så en litt morsom vri på talen min.

 

Håper vi finner de kloke ordene, skal surfe litt selv og:)

Skrevet

Hvorfor menn aldri kan gjøre noe riktig

Neste »

 

Noe man ikke skal gjøre, er å bortforklare det faktum at det er forskjell på hvordan kvinner og menn blir oppfattet når de gjør de samme tingene. Den eneste forskjellen, etter min oppfatning, er forskjellen på kjønnenes holdning til det motsatte kjønn. Her kan du vurdere selv.

 

Hvis en kvinne ser en naken mann i et vindu - er han en blotter.

Hvis en mann ser en naken kvinne i et vindu - er han en kikker.

 

 

Hvis du plasserer kvinnen i ditt liv på en pidestall og vil hun skal slippe rotteracet som arbeidsmarkedet er - så er du en mannssjåvinist.

Hvis du velger å være hjemme for å gjøre husarbeidet - så er du en dott!

 

 

Hvis du jobber mye og hardt - så har du "aldri" tid til henne.

Hvis du ikke jobber mye og hardt - så er du en udugelig latsabb.

 

 

Hvis hun har en kjedelig og underbetalt jobb, blir hun utnyttet og diskriminert.

Hvis du har en kjedelig underbetalt jobb, så må du bare se til å få ræva i gir og skaffe deg en ny og bedre en.

 

 

Hvis du blir forfremmet, foran en kvinne - kalles det favorisering.

Hvis hun blir forfremmet, foran deg - kalles det likestilling.

 

 

Hvis du nevner hvor flotte jentene på jobben er - er det sexpress.

Hvis du ikke sier noe blir du beskyldt for ikke å vite å sette pris på kvinner.

 

 

Hvis du gråter er du en pusling.

Hvis du ikke gjør det - er du ufølsom.

 

 

Hvis du tar en beslutning uten å rådføre deg med henne - er du en sjåvinist.

Hvis hun tar en beslutning uten å rådføre seg med deg - er hun en selvstendig kvinne.

 

 

Hvis du ber henne gjøre noe hun ikke liker - kan du virke dominerende.

Hvis hun ber deg gjøre noe du ikke liker - kalles det en tjeneste.

 

 

Hvis du vet å verdsette kvinnelige former og frekt undertøy, så er du pervers.

Hvis du ikke gjør det, så er du ufølsom for hennes behov.

 

 

Hvis du liker at kvinner barberer leggene og holder seg i form, så er du en mannsgris.

Hvis du ikke liker det - er du uromantisk.

 

 

Hvis du liker å holde deg i form, så er du forfengelig.

Hvis du ikke gjør det - så er du en slask.

 

 

Hvis du kjøper blomster til henne - så er du ute etter noe.

Hvis du ikke gjør det, så er du ikke i stand til å vise omtanke.

 

 

Hvis du er stolt over egen suksess, så er du en overlegen blei.

Hvis du ikke er det, så er du uten ryggmarg og ambisjoner.

 

 

Hvis hun har "vondt i hodet" - så er hun trøtt.

Hvis du har det, så elsker du henne ikke lenger.

 

 

Hvis du stadig forsøker få henne i seng, er du sykelig opptatt av sex.

Hvis du IKKE prøver deg hele tiden, ja så må du ha en på si.

 

Noen som kjenner seg igjen?

 

 

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...