MissUnderCover Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Dere som har barn med atopisk eksem, hvordan begynte det, og hvor gammelt var barnet da? Jeg har det selv, og er redd for at vesla skal få det... hu har hatt en del knupper i ansiktet, jeg vet at det er vanlig at spedbarn har det, men jeg synes det har vært i overkant mye i det siste... snuppa er 7 uker!!
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Hei, er noe dritt det der. Begge mine har fått det.. e har det oxo (mannen min med). Anyway,med første mann så hadde han masse hormonutslett (sikkert sånn som pia di har nå),han fikk betennelse i utslettet. Og etter det balla det på seg stakkars lille gullet mitt. Han var rundt 3-4uker tenker e. Han er forferdelig plaga nå,eksem så og si over alt-han er 2,5år nå.. Jenta mi har vi vært mye mer heldig med,ho fikk litt bak knehasene etc da ho var rundt 8uker eller kanskje litt mer. Fikk litt i panna,men smurte med spenol (faktisk) og da forsvant det. E fikk det rett etter fødselen, hadde fra topp til tå..noe e fremdeles har. Håper gullet ditt slipper unna:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå