Gå til innhold

Nå har jeg spist en kvart brie....

Anbefalte innlegg

Skrevet

uten kjeks,eller noe annet.. ble plutselig litt kvalmende på slutten, tror jeg skal ha kjeks neste gang...:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye er en kvart brie? *blond*

Skrevet

Det er en del av den store runde flate franske osten du får kjøpt i ostedisken i de fleste dagligvarebutikker..

Skrevet

Hvor mye snakker vi i gram? 100? 300? 1000?

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Hvorfor gjorde du det? Er ikke det litt mye brie på en gang ;)

Skrevet

Jeg hadde lyst på no godt.. Spiser ofte brie jeg, men da med kjeks eller brød, var litt drøyt med bare osten...

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Jeg også syns brie er veldig godt, men jeg klarer meg ikke uten noe til den, da blir det litt kvalmende. Uff, kan tenke meg du har vondt i magen nå :-/?

Skrevet

håpeer ikke du er gravid da for slikt er ikke bra for barn i magen

Skrevet

Selvsagt hadde jeg ikk etrøkka i meg brie til jeg følte meg sprekkferdig om jeg hadde hatt et lite menneske i magen da..

Skrevet

Finnes en pasteurisert brie,da. Den stapper jeg innpå, er helt hekta. Og jeg har barn i magen.Nam nam nam!!

Skrevet

Om du ikke ønsker å legge på deg mye og raskt, så bør du være forsiktig med slik ostefrotsing..

Jeg snakker av erfaring!

Hadde skikkelig ostedilla (særlig brie og andre dryppende fete oster) etter min første førdsel, og tenket at det liksom var sunnere å spise ost når jeg hadde lyst på noe godt. Kanskje sunnere på mange måter, men kiloene la seg på i rekordfart. "Plutselig" hadde jeg lagt på meg 13 kilo, og var større enn jeg var rett før jeg fødte!

Skrevet

Jeg er undervektig, så jeg må legge på meg 7 kg for å få en bmi på 20,1 så tror ikke det gjør noe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...