Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 30. Lillegutt i magen har vært veldig rolig de siste dagene. Kjenner liv hver dag, men synes det er mye mindre enn det som har vært tilfelle de siste ukene. Er det vanlig med roligere perioder, eller burde jeg bekymre meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel litt an på hvordan babyen ligger, men kan være lurt å sjekke det. Kan jo være han er blitt roligere fordi han ikke får nok oksygen eller noe.

Lykke til! Håper alt er bra!

Skrevet

hei hei ,

har faktisk akkuratt snakka med jm om dette jeg. hun sa at babyen tar jo mere plass etterhvert så da er det ofte litt vanskeligere for den å bevege seg også. Men at jeg kunne styrte et glass med kald saft, og så vente litt og se. I tillegg skulle man bare dytte på den med jevne mellomrom.....og hvis man ble engstelig skulle man ikke nøle med å kontakte fødeavd eller jm :)

Skrevet

syns også at min kar har vært litt roligere de siste to dagene... men kjente nå flere saftige spark i ribbena.. hehe.. men virker som han sover en del ja:)

Sikkert fordi jeg er vant med at han er helt propell... Og sparker masse...

Skrevet

Hmmm...

Det hender at babyen har en urolig periode, men ikke så voldsomt som før, og i mye kortere tid. Det kan gå lang tid (flere timer?) uten at jeg kjenner bevegelse (men kanskje jeg ikke følger like godt med hele tiden).

Typisk at jeg befinner meg på ferie langt hjemmefra, i gokk uten sykehus eller jordmor i nærheten.. Får se'n an til i morra og evt forsøke å ringe min jordmor på hjemstedet.

Skrevet

prøv å legg deg flatt på sofaen og kjenne etter... det bruker jeg å gjøre... eller drikk iskald saft ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...