Gå til innhold

Barn nr. 3 :-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har 2 barn på 5 og 7 år, er nå i uke 35 med vårt tredje barn med termin fredag 14.03.2008. Når ville dere ha fortalt det til barna, er litt redd for at blir "for lenge" å vente (uansett ikke aktuelt før vi runder de magiske 12 uker).

Noen andre med barn nr. 3 på vei? Føler min mage er veldig oppblåst, husker ikke fra sist om det var så normalt så tidlig???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. uke 35? Jeg venter nr 2, og er VELDIG oppblåst!!!! Har på meg comfy bukser, og smetter faktisk inn i noen av gravid-buksene mine allerede O.o

 

Har selv termin 07.03

 

Du får ha lykke til med å fortelle barna dine det når tiden er moden ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at noen andre også har det slik. Tenkte det satt mer i hodet mitt enn faktisk over magen. Jeg har i dag tatt på meg gode leggings med en omslagskjole over, deilig. Får vel bare ut å handle. Har gitt fra meg alt mammatøy og nesten alle barneklær utenom spesielt tøy jeg absolutt ville ta vare på.

Lykke til med svangerskapet ditt også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 3, er ca 6 uker og føler magen min er oppblåst og viser.

Min termin er 7. mars 08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ventes også nr 3 i mars. To jenter på 4,5 og 7 år. Venter lengst mulig med å fortelle det til noen, men når vi først gjør det så blir det barna som får nyheten først. Håper å vente til vi er 3 mnd på vei med å fortelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 3 her og. Termin 12.3.08. Jeg føler meg helt forferdelig. Har fått så stor mage. Føler alle på jobben ser det og tror jeg er på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal også ha nr 3 i mars!!

Har to jenter på 9 og snart 6,som ønsker seg veeeldig et lite søsken,så mye derfor velger vi å vente litt med den gode nyheten-så det ikke blir så lenge for dem å vente!

 

Men jeg begynner ese ut,så her må det brukes god fantasi på klesfronten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Venter nr 2....eg er ca 6 uker på vei nå...og det viser! Magen er øm og oppblåst. Eg føler at folk kan sjå eg er gravid....he,he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter også nr 3 i mars, termin 5 mars")Venter nok også til ca 12 uker, minste mi er bare 2 år, så hun skjønner ikke så mye, mens eldstemann er 6. Har absolutt fått mage, kom ikke så tidlig med nr to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,vente nummer 3 æ å.

har 2 gutta fra før på 2 å 4 år,har sagt d te mamma p.g.a at æ blør litt.

ska ta mæ en tur te legen i mårra,får håp at d itj e nå alvorlig:)

termin 29 mars:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...