Gå til innhold

hjelp!! når skal jeg ha mensen ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mensen ca 13-14 juni, da er eggløsningen 28 juni. Skulle eg hatt mensen i dag da? ikkje komt enda.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp det skal du da ja hvis du har 28 dagers syklus!!!! fikk besøk æ da..................

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Åssen er syklusen din da?

Skrevet

Den eneste som kan svare på det er du - det er bare du som vet hvor lang syklus du pleier å ha. Jeg ble gravid mer enn ei uke etter det jeg hadde trodd/forventet, og minien vistes ikke på graviditetstesten før over 1 mnd etter 1. dag i siste mens... Tok test to dager tidligere og fikk negativt svar...Mitt råd er smør deg med tålmodighet, så finner du ut om du er gravid eller ikke.. Det er bedre å vente noen dager for lenge enn å få falsk negativ test.. Jeg holdt på å bli tatt røntgen av fordi jeg nettopp hadde tatt negativ gravi-test, men heldigvis fikk jeg råd om å ta en ekstra test i tilfelle før røntgen ble tatt... :o)

Skrevet

dette er min første mnd uten pillene.. så korlang syklusen er vet eg ikkje.... tålmodighet eier ikkje eg :) kommer sikkert i morgo..typisk meg det!

Skrevet

hvis du har gått på piller , og nettopp sluttet.. så kan det jo være derfor den er litt sen? men man vet jo aldri ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...