Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig fikk vi dratt å kjøpt vogna til gutten vår...i tillegg ble det bilstol , vippestol, sengekant pluss litt diverse saker...til den nette sum av ca 6500 kr. Meget godt fornøyd med kjøpet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble en Brio Happy , sjokoladebrun.

Skrevet

Alt det til 6500,-? Det var en grei deal:o) Vi kom på ca 12000,- for bare vogn, bilsete, adapter, stelleveske og bæresele.....men fikk 10% rabatt i det minste;o)

Skrevet

Har vært i sverige og handla der...mye penger å spare altså!!

Skrevet

Ja, det er det nok....men ikke for oss som bor på Vestlandet;o) Men uansett...så har vi kjøpt en dyr vogn...som jeg kunne fått et par tusen billigere om jeg hadde vært tidligere ute og kjøpt på nettet...men, men;o)

Skrevet

sant nok det....må ha noen fordeler av å bo på østlandet vettu ;) På vogna sparte vi ca 1500 , og på bilsetet ca 500. Så alle monner drar, det er jammen nok å bruke pengene på om dagen....

Skrevet

Jepp - alltid greit å spare penger;o)

Skrevet

Ja, de penga altså....

Nettopp fått lønn jeg. Men plutselig var kontoen jammen tom.

 

Ikke betalt ei eneste regning. Bare handlet litt til "jentene" våre.

(Altså, babyen i vente og 7åringen vår. )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...