Mazza** Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Endelig fikk vi dratt å kjøpt vogna til gutten vår...i tillegg ble det bilstol , vippestol, sengekant pluss litt diverse saker...til den nette sum av ca 6500 kr. Meget godt fornøyd med kjøpet!!
Mazza** Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Det ble en Brio Happy , sjokoladebrun.
*RutIetutt* Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Alt det til 6500,-? Det var en grei deal:o) Vi kom på ca 12000,- for bare vogn, bilsete, adapter, stelleveske og bæresele.....men fikk 10% rabatt i det minste;o)
Mazza** Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2007 Har vært i sverige og handla der...mye penger å spare altså!!
*RutIetutt* Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Ja, det er det nok....men ikke for oss som bor på Vestlandet;o) Men uansett...så har vi kjøpt en dyr vogn...som jeg kunne fått et par tusen billigere om jeg hadde vært tidligere ute og kjøpt på nettet...men, men;o)
Mazza** Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2007 sant nok det....må ha noen fordeler av å bo på østlandet vettu På vogna sparte vi ca 1500 , og på bilsetet ca 500. Så alle monner drar, det er jammen nok å bruke pengene på om dagen....
ano`num *17.03.10* Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Ja, de penga altså.... Nettopp fått lønn jeg. Men plutselig var kontoen jammen tom. Ikke betalt ei eneste regning. Bare handlet litt til "jentene" våre. (Altså, babyen i vente og 7åringen vår. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå