Gå til innhold

Treg mage etter ks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som sliter med treg mage etter keisersnitt? Hadde gledet meg til å bli ferdig med graviditeten for at magen skulle komme tilbake i normal gjenge, men dengang ei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ikke ks, men treg mage har jeg slitt med hele svangerskapet og i ettertid. jeg sverger til Vi-Siblin (loppefrø), det får i gang fordøyelsen, og er et naturlig alternativ til mageregulerende midler.

eller mente du at magen trekker seg inn sent..?

Skrevet

Eg fekk motsatt problem. Det tok 2,5 uke før det gav seg med luftsmerter og laus avf. Eg måtte ta klyster før fødselen (fødte i utlandet/hadde hastesnitt), så det kan nok være meir på grunn av problemer med å stabilisere tarmfloraen enn sjølve keisersnittet

Skrevet

Jeg hadde heller ikke KS, og sliter med hard mage.. ikke nødvendigvis så treg.. går på do .. men d er virkelig vondt... Tar Visiblin men det har heller ikke helbredet fordøyelsen min. Tror d er ammingen som er problemet.. dvs. at jeg får for lite væske tilført kroppen. Prøver å drikke mer vann, men får d ikke helt til.

Utrolig plagsomme greier!!!

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Jeg har også vært litt treg etter keisersnitt.

Skrevet

Kjenner meg igjen... Måtte bruke laktulose i et par uker så ble det orden på magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...