Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Flere enn meg som sliter med treg mage etter keisersnitt? Hadde gledet meg til å bli ferdig med graviditeten for at magen skulle komme tilbake i normal gjenge, men dengang ei...
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 jeg hadde ikke ks, men treg mage har jeg slitt med hele svangerskapet og i ettertid. jeg sverger til Vi-Siblin (loppefrø), det får i gang fordøyelsen, og er et naturlig alternativ til mageregulerende midler. eller mente du at magen trekker seg inn sent..?
hit og dit Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Eg fekk motsatt problem. Det tok 2,5 uke før det gav seg med luftsmerter og laus avf. Eg måtte ta klyster før fødselen (fødte i utlandet/hadde hastesnitt), så det kan nok være meir på grunn av problemer med å stabilisere tarmfloraen enn sjølve keisersnittet
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Jeg hadde heller ikke KS, og sliter med hard mage.. ikke nødvendigvis så treg.. går på do .. men d er virkelig vondt... Tar Visiblin men det har heller ikke helbredet fordøyelsen min. Tror d er ammingen som er problemet.. dvs. at jeg får for lite væske tilført kroppen. Prøver å drikke mer vann, men får d ikke helt til. Utrolig plagsomme greier!!!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har også vært litt treg etter keisersnitt.
afrodite79 Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Kjenner meg igjen... Måtte bruke laktulose i et par uker så ble det orden på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå