Gå til innhold

jeg vil så gjerne lykkes!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper så indelig at det går denne mnd og at jeg får en positiv test i begynnelse,. midten av august!! =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er vi 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! når hadde du ikm sist da??? blir så lei hver gang den kommer..............

Skrevet

helt ærlig?? Jeg vet ikke..ok.. dette er litt ekkelt, men jeg pleier å ha en ganske kraftig mens, men denne gangen kom det en uke tidligere og var bare litt og varte bare et par dager. veldig uvanelig.. og EL testene har vært halveis positive hele tiden... veldig irriterende.. men alle graviditetstester jeg har tatt har vært negative!! ='(

Skrevet

æ fikk den 1 dag før tiden sist å da var den helt anderledes en før.... nu kom den på dagen(28 dagers syklus).........

har vært slapp å trett hele den siste uken så trudde det hadde klaffa,men neida tantea kom hu................

lure på om det kan være en reaksjon på at p-pillen har gåt ut av kroppen først nu............

håper på klaff nu å positiv test først på august..........:)

Skrevet

hmmm.. vi satser på at vi klare det!! Jeg ønsker meg så høyt å bli gravid..

Skrevet

ja vi får håpe det klaffer nu.........:) :)

har en jente som ble fire nu, men har lyst på at hun skal få småsøsken ja!!!er ikke samme pappaen,å har slutta på p-pillen for 3 mnd siden så nu håper æ det går!!!!! vi får håpe litt for oss begge :) :)

lykke te :) :)

Skrevet

Vil ha min førstefødte jeg!! Håper det klaffer for oss begge....

Skrevet

ja det håper æ!! en herlig følelse iallefall,å få en positiv test å 8 mnd senere få se vidundere!!!!!!!! håper det klaffer nu ja!!! :) :) lykke te :) :)

Skrevet

Tusen takk.. Lykke til du også!! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...