Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Har i mange år(siden tenåra) vært mye plaga med fordøyelsen. Må på do ofte, og med en gang jeg har spist middag spes. Uten å gå inn på intime detaljer her, lurer jeg på om noen har erfaring og kan komme med råd om hvor jeg kan sjekke d ut/få hjelp. jeg orker ik ha d sånn, er jo vanvittig plagsomt. Vært hos legen og tatt bakterieprøve(avf.prøve) og allegitest(blodprøve), men alt er i orden der. Men d er jo ik d, og legen gidder jeg ik gå til igjen. For han tror ik på meg, mener bare jeg stresser.. men d er ik psykisk nei... Kanksje jeg har irritabel tarm el noe.. Håper på svar fra noen.. _Luftbollen_
Pilje Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Høres ut som mæ!!!Gå inn på apotek 1 si sia å læs om Morbus crohn å ulceritt.Du må gå til lægen å få sjekka det ut.Kræv å bli sendt vidre t spesialista!! Lykke til!!
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Hei.. JA det finns hjelp..jeg har irritabel tarm, og tar Silicol Gel..plagene er helt borte!!! helt sykt bra..kjøp på helsekost. jeg prøver og holde meg unna mye melk og pose/ferdig mat i tillegg
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Å herregud,takk for svar!! Kanskje dere har redda meg nå Tusen takk........Ha en fin kveld !!!!!!!! Luftbollen
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 your welcome..test ut silicol gel, jeg merket u middelbar bedring av lufplagene,går ikke rundt som en stinkbombe lenger..hehe.. etter ei uke så var fordøyelsen helt stabil og har holdt seg slik..jeg sprang også på do hele tiden..
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 Da skal jeg prøve d først og fremst, evt gå videre til privat lege med håp om å bli sendt til spesialist. Syns legen min er utrolig sløv. Han har en sånn"ikke bekymre deg"-holdning. Jeg er ikke BEKYMRA, jeg plages hver dag!! D er ik direkte vondt, men veldig ubehagelig. Dessuten vegrer jeg meg for å dra på ting jeg må være over lenger tid, da må jeg jo alltid på do! Hvertfall så fort jeg har spist, er d bare å holde seg i nærheten av en do. Ellers føler jeg at jeg eksploderer... Takk igjen, begge to Klem luftbollen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå