<3MammaMia<3 Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Ska en tur ut neste helg og vet ikke om jeg ska la snuppa sove hos mamma eller hjemme! Jeg ska drikke så det bli mamma som må ta henne om hun våkner. Det blir første gangen hun sover borte så jeg er litt nervøs og redd ved tanken. Men engang må bli den første! Hun er snart 5 mnd nå!=)
LisaColli Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Victoria var 3 mnd da hun lå over til farmoren sin. det gikk bra det:) tror det er bedre at hun sover hos moren din, hvis hun lukter deg når du kommer hjem fra byen, kan hun bli umulig og kreve pupp, noe du ikke kan gi henne siden du skal drikke. med mindre hun kun får mme da. tror uansett det er like greit at hun sover der, da får du sove ut litt også kos deg ute!
<3MammaMia<3 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Hun får pupp,men tar flaske og får grøt på kvelden men like å kose seg med puppen på kvelden!=) Men jeg tror jeg skal sove hjemme å prøve d så får vi se hvordan dette går,mamma er ikke den som gir opp med det første om hun skulle bli vanskelig så jeg håper hun greier å roe henne ned om det blir nødvendig!=) Det blir godt å sove en hel natt igjen=) Takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå