lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 har det egentlig bare bra når jeg sitter helt i ro, så fort jeg reiser meg verker hele kroppen, ryggen, nederst i magen og bekkenet. Har jo ikke rier, er liksom ikke vonde tak som gir seg, uten det er vondt hele tiden, når jeg står og går. Har termin på onsdag. Har virkelig null energi. Helt ødelagt av å rydde på kjøkkenet eller lage mat. uff nå vil jeg bare føde! flere som har det sånn? beklager sytinga, måtte bare få det ut. puuh... det var deilig å få det ut )
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 jeg har det ikke sånn enda da, men skjønner at du er lei... Du har LOV til å være det:) Tenk for en jobb du har gjort, du har ikke langt igjen... Si til deg selv at du er kjempe flink og ikke styr med så mye... slapp av og plei deg selv litt ekstra... Kanskje se en god film og bare slaffe på sofaen? Regner med at det er mange som har det slik som deg, så du er nok ikke alene:) Men som sagt nå er det ikke lenge igjen:)))
melissa&baby:) Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Ja!! Jeg skal til jordmor i morgen, lurer på om jeg skal prøve å grine meg til igangsetting....så lavt har jeg sunket... Alt er vondt for tiden, det eneste som er godt er i ligge i et varmt badekar. Litt vanskelig å gjøre det hele dagen.... Er alene med førstemann på 2 år hele dagen også, sambo kommer sjelden hjem før 7 om kvelden...jeg orker virkelig ikke mer, lyst å gi opp!!!! Pluss at jeg er temmelig sikker på at jeg leker fostervann, og så har eg fått en rar gul utflod som jeg ikke vet hva er....litt redd for at alt ikke er helt bra der inne. Har vært til skjekk ang fostervann og de fant ingenting da...Sa at det var sikkert urin?? Jeg føler meg temmelig sikker på at jeg kjenner igjen urin når jeg ser det....men jaja Håper bare at alt er godt med lillegutt, og at an føler for å komme ut i dagslys de neste timene!!!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 godt å høre at det ikke bare er meg, selv om jeg ikke unner noen det. Ja det er som du sier, ikke lenge igjen nå. gjør minst mulig her, har ikke barn, så slapper av stort sett hele dagen på sofaen. så jeg er jo bortskjemt med det å bare ha meg selv å tenke på. Fint at du ikke lekker fostervann da, jeg har også trodd det, trusa er ofte helt våt, må bruke truseinnlegg hele tiden. Men det er bare veldig tyntflytende utflod da. og jeg har forresten også gul/oransje utflod, helt normalt sa jordmor. vi får håpe at vi slipper noe særlig overtid da! klem til dere engler som orker å skrive et par trøstende ord når man trenger det som mest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå