Mamma til tuppis og spira Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 jeg føler meg som alenemor! Pappan jobber på sjøen og jeg er så mye alene her hjemme sammen med lillegutt! Det er koselig det altså,men begynner å føle meg som alenemor på deltid!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 jepp bare og hoppe inn. hvordan samværs avtalle har dere da nei da bare tuller.. hihi. jobbet han på sjøen før dere fikk barn også?
Mamma til tuppis og spira Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Takk takk!!!!! Ja han jobbet på sjøen før også. Jeg også da,men har jo selvfølgelig sluttet nå. Er ikke vandt til å sitte her hjemme alene jeg! Vi har flyttet til nytt sted også så jeg kjenner nesten ingen her!
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 var i samme situasjon som deg, med en pappa som jobbet MYE. og skal love deg at det er forskjell på å være alenemor og det å føle seg som alenemor på deltid.. omtrent like mye "jobb" (glede) som før, men en helt annen situasjon.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 hørtes litt negativt ut.. det skulle ikke være det:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 det må bli mere sårt når man er sammen med pappaen og han bare ikke er der. for da venter man jo på noen. vi som er alene på heltid vi venter jo ikke på at noen skal komme hjem om en uke. vi savner dem ikke på samme måte. det må være en rar sitvasjon. hva syns han om og jobbe så mye, når han har barn?
yinyang Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Velkommen hit men her er det mye snakk om bidrag, økonmi og trygd, samvær og rettsaker. Men for all del, bare prat i vei med oss. Vi er alene, og glade for det, ikke ensomme... vi har hverandre her også.
Mamma til tuppis og spira Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2007 Det skjønner jeg! Jeg har det helt fint jeg altså! Klager ikke,men det føles bare litt ensomt. Min sønn heter også Elias.....fredrik Elias
Mamma til tuppis og spira Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2007 Så bra ! nei man behøver jo ikke være ensom om man er alene. Man har jo barnet!!!! det er jo det herligste i verden å få være mamma!!!!
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 ja, Elias ble virkelig i skuddet det året jeg fikk barn.. hadde bestemt meg for Elias når jeg studerte histore og hadde en så utrolig god og snill lærer som het Eliasen til etternavn. Heter Elias på papiret og Lias ellers:) hvor gammel er sønnen din?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 12. juli 2007 #11 Skrevet 12. juli 2007 Hei hei! Koselig med noen som titter innom Som nevnt her så er det ofte mye snakk om bidrag, os og andre stønader... Og noen tråder med litt forbannelser over diverse barnefedre da Men det er snakk om mye annet også Så velkommen skal du være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå