ninen Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Noen som har lyst til å sette opp en utstyrsliste over hva de mener er greit å ha til babyen kommer? Tror jeg har d meste, men vet ikke om jeg har glemt noe viktig siden d er min første. Og så er d artig å se hva andre skal kjøpe inn og bruke:-)
babyimagen2 29.07.07 Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 her er min=) vogn bilsete opp 13kg. stelleveske.(god plass) myggnett/rengtrekk stellebord stellebordmatte -igge/vippe/gulvstol sengekant babyseng dyne/pute til senga sengetrekk madrass til vogge voggekant dyne/pute til vogga sengetrekk til vogga reiseseng/lekgrinn trenger ikke lekegrinn om man reiseseng.. liggeteppe tissetepper til vogge og seng -babysåpe til kropp og klesvask. babysalve bleier amme bh boddyer lange og korte armer -sparkebukser luer vaskekluter gulpekluter badebalje bæresele bleiebøtte tåteflasker? smokker badetermometer til vann sovepose til vogn dette var min første liste. sikkert noe som mangler men=P
elfmade Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Her er hva jeg har kjöpt/hadde fra jenta mi var baby: - Seng, himmel, madrass.dyne,sengetöy, spjelskydd, uro - Babybjörn vippestol - Helsetepper - store gasskluter til gulp og små til stell -MAM smokker - 4 DR.Brown flasker - Ammepumpe - bilstol med base - vogn,stelleveske,myggnett,hjulskydd og åkbräda - Ammepute - Babycall - babygym - stellebord, badebalje - Babybjörn bäresäle - Bleiedispenser - Håndklär m hette - Ammeinnlegg i ull, ammeskjold, brystvorte krem - Panne/öre termometer - bleier, vaselin, klorhexidin,inotyol, babyolje, shampo, zinksalve,bomull - klär Tror det var alt...Er det noe jeg har glemt? Lenge leve shopping;)
ninen Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 Takk for at dere gidda å svare :-) Kan ikke komme på at dere har glemt noe jeg nei. Ser at jeg mangler myggnett og har heller ikke så mange kremer. Sikkert greit å ha en brystvortekrem for man blir vel litt sår i starten...
LilleTrolle Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har brukt utstyrslista til Babyshop som utgangspunkt: http://www.babyshop.no/77_Utstyrsliste2003.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå